نقشه شوم النصر عربستان برای یک تیم مطرح!

پس از جذب کریستیانو رونالدو و مطرح شدن نام ستاره‌های بزرگ برای پیوستن به النصر عربستان، حالا رسانه فوت مدیا گزارش داده که این تیم عربستانی به زوج رونالدو - بنزما فکر می‌کند و خیلی دوست دارد این دو بازیکن را در کنار هم داشته باشد. البته کریم بنزما تا تابستان سال میلادی جاری با رئال‌مادرید قرارداد دارد و ممکن است این انتقال پس از پایان قرارداد او اتفاق بیفتد.

این درشرایطی است که بنزما در کنفرانس مطبوعاتی قبل از فینال سوپرجام برابر بارسلونا، درباره پیشنهاد سایر تیم‌ها اظهار داشت: من از هر جلسه تمرینی که در رئال انجام می‌دهم و هر بازی که برای این تیم به میدان می‌روم، لذت می‌برم و نمی‌توانم در مورد مدت زمانی که قرار است بمانم صحبت کنم اما چیزی که می‌توانم درباره آن بگویم، این است تا زمانیکه در مادرید هستم سعی می‌کنم نهایت لذت را ببرم.

با این حال آینده کریم بنزما هنوز مشخص نشده است و به زودی مدیران رئال‌مادرید مذاکراتی را با او برای تمدید قرارداد انجام خواهند داد. از سوی دیگر به نظر می‌رسد خرید کریستیانو رونالدو، النصر عربستان را به طور کامل راضی نکرده و به همین خاطر، این باشگاه از وضعیت نامشخص کریم بنزما نهایت استفاده را کرده و منتظر فرصتی کوچک برای جذب این ستاره فرانسوی است.

نام کریم بنزما در لیست علاقه‌های النصر در شرایطی مطرح شده که پیش از این، از ادن هازارد و لوکا مودریچ هم به عنوان گزینه‌های مدنظر این تیم عربستانی نام برده می‌شد.

نقشه شوم النصر عربستان برای یک تیم مطرح!