واکنش ستاره فرانسوی به اوج گیری شیاطین سرخ

رافائل واران مدافع فرانسوی، معتقد است که قهرمانی منچستریونایتد در رقابت‌های این فصل لیگ برتر دور از ذهن نیست.

 منچستریونایتد این فصل و تحت هدایت اریک تن‌هاخ عملکرد درخشانی را به نمایش گذاشته و به نظر می‌رسد که در مسیر درستی در حال حرکت است.

پیروزی این تیم برابر منچسترسیتی در دیدار این هفته رقابت‌های لیگ برتر باعث شد که آنها به فاصله یک امتیازی رقیب همشهری برسند و فاصله‌شان با آرسنال در صدر جدول را نیز حفظ کنند تا به ادامه فصل امیدوار باشند.

بسیاری انتظار نداشتند که این تیم در این فصل در بین تیم‌های رده بالای جدول لیگ برتر انگلیس باشد اما واران معقتد است که آنها حتی شانس قهرمانی هم دارند.

رافائل واران در پاسخ به سوالی در این باره که آیا یونایتد را در بین مدعیان می‌بیند گفت: هر اتفاقی ممکن است. ما فقط باید بازی به بازی پیش برویم. راهی طولانی در پیش است و کار ما هم بسیار سخت خواهد بود.

او با اشاره به فشار زیادی که روی تیم‎‌ها وجود دارد اظهار داشت: فشار در هر بازی باورنکردنی است، خصوصا از نظر جسمی. هر بازی باید به اندازه دیداری مهم در لیگ قهرمانان فشار را تحمل کنیم. ریتم هر بازی بسیار بالا است. بازیکنان از نظر فیزیکی کاملا آماده هستند. ما می‌دانیم که شرایط تا چه حد دشوار است اما ما هم تیم محکم و قدرتمندی هستیم. ما فقط باید از کیفیت بازیکنان در زمانی که توپ را در اختیار داریم استفاده کنیم. به خوبی از خواسته سرمربی اطلاع داریم و شاهد تکامل و پیشرفت تیم هستیم.