گزینه جدی استقلال سر از پرسپولیس در می‌آورد؟!

کاوه رضایی، مهاجم فعلی تراکتور تبریز یکی از بازیکنان سرشناس در نقل‌وانتقالات زمستانی نیم فصل دوم بیست‌ودومین دوره لیگ برتر فوتبال است. رضایی ابتدای فصل جاری به استقلال پیوست و در تمرینات این تیم شرکت کرد اما چون مدیران استقلال نتوانستند با بازیکنان خروجی به توافق برسند و جای برای رضایی باز کنند، این بازیکن راهی تراکتور شد.

مهاجم سابق استقلال در قراردادی که با تراکتور تبریز بست یک بندی گذاشت که بتواند نیم فصل دوم راهی تیم دیگری شود. او در دیدار هفته پانزدهم تراکتور مقابل استقلال به برخی از اعضای این تیم گفت که می‌خواهد برگردد اما تا الان هیچ اقدامی برای بازگشت او نشده است. 

رضایی که از وضعیت خودش خسته و ناراحت است به یکی از مدیران استقلال گفته که با این شرایط شاید مجبور شود به تیم رقیب یعنی پرسپولیس برود. رضایی که چند فصلی را در لیگ بلژیک سپری کرد به این امید که به استقلال بازگردد و راهی جام جهانی شود، تمریناتش را شروع کرد ولی ارسلان مطهری که در لیست خروج قرار گرفته بود حاضر به توافق نشد و در این تیم ماند.

گزینه جدی استقلال سر از پرسپولیس در می‌آورد؟!

مطهری با تمرینات و تلاش زیاد خودش را به ریکاردو ساپینتو تحمیل کرد و علاوه بر زدن تک گل قهرمانی آبی‌پوشان در سوپرجام به پرسپولیس هم گل زد.