درخواست قهرمان المپیک از وزیر ورزش

جواد فروغی در مراسم بازدید وزیر ورزش از اردوی تیم ملی تیراندازی با تفنگ اظهار داشت: بعد از کسب مدال ما انتظار داشتیم که درخشش مدال‌ها به چشم بیاید، اما چنین نشد. مشکلاتی که در تیراندازی وجود دارد و ما تیراندازان با آن مواجه هستیم. ورزشکاران تیراندازی کنار مشکلات معیشتی خود مشکلات فدراسیون را هم دارند. پیشنهاد من این است که در وزارت ورزش و جوانان کارگروهی تشکیل شود که به صورت شش ماهه و یکساله مشکلات رشته های ورزشی را دنبال کنند و از نظر مشکلات شرایط ورزشکاران با خبر شوند.

وی افزود: پیشنهاد دارم که روزی که در رشته های ورزشی مدال طلای المپیک کسب شده است به نام همان رشته ورزشی ملی شود. 

فروغی همچنین در ادامه گفت: لیگ تپانچه کشور ما باید لیگ حرفه‌ای باشد، چرا که ورزشکاران با مشکلاتی رفت آمد و تپانچه و حتی مسابقات وجود دارد، دست و پنجه نرم می‌کنند و به جایی نمی رسد. پیشنهاد می‌کنم که وزیر ورزش یک جلسه خصوصی هم با ورزشکاران داشته باشند.

درخواست قهرمان المپیک از وزیر ورزش

قهرمان المپیک در خصوص مسائل مالی گفت: آن چیزی که توسط ما پیش‌بینی می‌شد در خصوص بخش مالی برای فدراسیون تأمین نشد. در زمانی که اغتشاشات به وجود آمد بعضی از ورزشکاران به خواه‌ یا ناخواه دچار این فضا شدند و امروز در بند هستند. من از شما می‌خواهم که در خصوص وضعیت ورزشکاران که در بند هستند تلاش کنید تا آزاد شوند، چرا که به گفته مقام معظم رهبری بسیاری از افراد فریب خورده بودند اگر در این خصوص اقداماتی را انجام دهید از شما ممنون هستم.