نتایج جستجو
  • پسر امین تارخ با بیان اینکه آموزشگاه بازیگری این هنرمند فعلا تعطیل است، توضیح داد: دلایل این موضوع هم متفاوت است. ماجرا این است که مقوله آموزش اندکی از ارزش افتاده و مانند سابق نیست. در واقع اکنون مقداری از اعتماد هنرجوی بازیگری از بین رفته است. بنابراین باتوجه به شرایط موجود صلاح ندیدم که در نبود آقای تارخ این مسیر را ادامه دهیم.

  • علی شادمان که این روزها بازی سال‌های کودکی و نوجوانی‌اش در سریال «سرزمین مادری» حسابی مورد توجه قرار گرفته حالا با عرضه نسخه اصلاح و مرمت شده «میم مثل مادر» در شبکه خانگی ، نخستین تجربه بازیگری‌اش جلوی دوربین هم در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

  • انیمیشن بچه زرنگ که این روزها بر پرده اکران است، یکی از پدیده‌های جشنواره فیلم فجر محسوب می‌شود. این انیمیشن در سال گذشته توانست در چندین رشته نامزد دریافت جایزه شود و در روزهای جشنواره با فیلم‌های درام و رئال رقابت کرد. این اتفاقی جدید در سینمای ایران بود که توجه‌ها را به حضور انیمیشن‌ها در بخش رقابتی اصلی جشنواره جلب کرد.

  • بیست و یکمین دوره جشنواره تیرانا در کشور آلبانی به کار خود پایان داد و جوایز بهترین فیلم، فیلم کوتاه، فیلم بخش پانوارما و فیلمنامه به سینماگرانی ایرانی رسید.

جستجوی پیشرفته