نتایج جستجو
  • « احد قولی لاله » هوادار متعصب تراکتور که روز گذشته در ورزشگاه یادگار امام تبریز از شدت ناراحتی و فشار عصبی ناشی از شکست سنگین این تیم دچار سکته قلبی و با آمبولانس راهی بیمارستان شده بود، ظهر امروز(شنبه) در بیمارستان امام رضا (ع) تبریز درگذشت.

  • مشهد یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در ایران است که همه‌روزه به‌خصوص در ایام عید نوروز گردشگران و زائران بسیاری دارد.

  • رئیس پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: تمامی محورهای هراز، فیروزکوه و امام رضا (ع) با ترافیک سنگین مواجه است و با کندی حرکت روبرو هستیم و مسیر جنوب به شمال ابتدای محور هراز و فیروزکوه دارای پس زدگی ترافیک است.

  • سرهنگ علی اصغر شریفی، رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با رصدی که از طریق مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودرو‌ها در ساعات ابتدایی صبح روز شنبه ۱۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ از سطح معابر بزرگراه‌هایی شهر تهران انجام شد، شاهد شروع ترافیک در مسیر‌های غربی، شرقی و جنوبی به سمت مرکز شهر تهران و معابری پرتردد و دارای ترافیکی سنگین و نیمه سنگین، اما روان در سطح پایتخت بودیم.

  • طبق طرح جامع ریلی و اسناد بالا دستی، مترو تهران باید تا سال ۱۴۲۰ تکمیل شود، اما شهرداری تهران در این دوره از مدیریت شهری علاوه بر تکمیل خطوط ۷ گانه در سال ۱۴۰۳ و پیشبرد خطوط توسعه‌ای و انشعابی آن‌ها از جمله توسعه جنوبی خط ۶، برای تکمیل ۴ جدید مترو تهران تا پایان سال ۱۴۱۰ برنامه ریزی کرده است.

جستجوی پیشرفته