نتایج جستجو
  • سخنان اخیر حسن روحانی درباره اطلاع وی از افزایش قیمت بنزین در آبان ۹۸ و تکرار جمله معروف «من هم صبح جمعه فهمیدم»؛ نشان می دهد گویا روزهای «جمعه» در زندگی «روحانی» نقش اساسی بازی می کند و به این بهانه بد نیست امروز جمعه دهم فروردین ماه ۱۴۰۳ با متذکر شدن برخی مسائل و یادآوری آنها به روحانی، اندکی به اطلاعات وی اضافه شود تا شاید زین پس در بیان وقایع دقت بیشتری به خرج دهد.

  • در سالی که گذشت، نظر مطهری درباره اخراج اساتید نیز بسیار مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت. او با استناد به سخنرانی تند پدرش بر علیه شاه گفت که شهید مطهری با وجود آن سخنرانی تند حتی از تدریس هم منع نشد.

  • اعضای لیست صدای ملت با اقبال رأی دهندگان تهرانی مواجه نشد و حتی در صورت کشیده شدن رقابت ها به دور دوم، جایی در میان نامزدهای حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس نخواهند داشت.

  • در حوزه انتخابیه تهران بیش از ۳۸۰۰ نامزد برای کسب ۳۰ کرسی در خانه ملت به رقابت پرداختند که تعداد آرا و درصد مشارکت ۸۱ نفر آن در این گزارش درج شده و از این تعداد سید محمود نبویان با اخذ ۴۲۶۹۸۰ بیشترین رای را کسب کرد و توانسته مشارکت ۳۵.۱۹ درصدی را به ثبت برساند، همچنین علی مطهری با کسب ۷۴۲۶۰ رای ، مشارکت ۶.۱۲ درصدی را رقم زده است.

جستجوی پیشرفته