نتایج جستجو
  • یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اشاره به پاسخ جمهوری اسلامی ایران به جنایت تروریستی رژیم صهیونسیتی در حمله به کنسولگری ایران در دمشق گفت: امروز پوچ بودن تفکری که می‌گفت نمی‌شود با اسرائیل مقابله کرد، اثبات شده است و با پاسخ جمهوری اسلامی ایران به جنایات این رژیم به حرف رهبری رسیدیم که فرمودند «دوران بزن در رو تمام شده است».

  • رئیس جمهور با بیان اینکه به برکت شجاعت فلسطینی‌ها کاخ پوشالی صهیونیسم، سست‌تر از خانه عنکبوت است، تصریح کرد: حضور حماسی و درخور سپاس مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، پیام رسایی برای استکبار جهانی است.

  • رئیس جمهور گفت: به برکت غیرت، ایمان و شجاعت فلسطینی‌ها در طوفان الاقصی، امروز بر همگان روشن شده که کاخ پوشالی صهیونیسم، سست‌تر از خانه عنکبوت است و جهانیان نظاره‌گر تحقق این وعده صادق الهی‌ هستند.

  • امام صادق (ع) خطاب به ابوبصیر: «هر کسی دو سوره عنکبوت و روم را در ماه رمضان و در شب بیست و سوم بخواند، به خدا قسم ـ ای ابو محمّد ـ او از اهل بهشت است و هرگز در این سخن استثنا نمی‌کنم و نمی‌ترسم که خداوند در این سوگند گناهی بر من بنویسد. این دو سوره نزد خداوند، جایگاهی والا دارند.»

  • عاموس هوکشتاین که باامید به گرفتن امتیاز برای صهیونیست‌ها از لبنان با هدف بازگشت شهرک‌نشینان به شمال فلسطین اشغالی، به بیروت سفر کرده بود، بعد از آگاهی از موضع قاطع حزب‌الله در تقابل با اسرائیل، ماموریتش را متوقف کرده و دست خالی به واشنگتن برمی‌گردد.

جستجوی پیشرفته