نتایج جستجو
  • در موضوعی مانند حجاب، اندک زنان و دختران فریب خورده‌ای که به هر دلیلی به دام پهن کرده دشمن افتاده‌اند باید بدانند این راه هم برای آنها و هم برای مردان و زنان و خانواده‌های دیگر به ناکجا آبادی ویرانگر منتهی می‌شود.

  • نماینده شاهین شهر در مجلس با اشاره به حاشیه سازی معاندین و ضدانقلاب درباره ساخت مسجد در پارک‌ها، گفت: اینها با اصل اسلام و برنامه‌های دینی و مذهبی مخالف هستند و ساخت مسجد در پارک‌ها تنها بهانه ای برای رسیدن به هدف اصلی آنهاست.

  • امروز در اغلب حوزه‌های انتخاباتی به طور رسمی، آخرین نتایج رای‌گیری اعلام و میزان مشارکت جامعه عیان می‌شود و از آن لحظه به بعد شاهد تحلیل‌های کارشناسان پیرامون میزان مشارکت و کیفیت آن خواهیم بود.

  • انتخابات میدان مانور جریان‌های سیاسی، احزاب و نامزد‌های انتخاباتی است که برای رسیدن به کرسی‌های مجلس، شورا‌ها یا ریاست جمهوری وارد گود رقابت شده‌اند.

  • نماز میت مقتول عثمانی تبدیل به صحنه عجیبی شد. هزاران نفر گویا برای انتقام گیری از قاتلان عثمانی با نگاه‌های پر از نفرت و خشونت، منتظر یک اشاره از رهبران مرکزی برای تهاجم دست جمعی به تشکیلات دولتی و خصوصی اطراف خود و ایجاد هرج و مرج در اسلام آباد بودند. سخنران اصلی این اجتماع، اورنگزیب فاروقی دبیرکل سپاه صحابه پاکستان بعنوان نفر دوم این گروهک ضد شیعه بود. او کنار جنازه عثمانی ایستاده آتش نفرت و خشونت را علیه ایران، حزب الله لبنان، رهبران و احزاب شیعه می افروخت و همزمان، با زرنگی و هوشیاری بسیار، اوضاع را مدیریت می‌کرد.

  • حسین جلالی انار و رفسنجان (استان کرمان) در مجلس یازدهم درباره حمله تروریستی به گلزار شهدای کرمان گفت‌وگو کرده است. موضوع مصاحبه اظهارات دادستان کرمان مبنی بر کشف بیش از ۱۶ بمب پیش از مراسم بود و این سوال مطرح شد که چرا با وجود چنین مسئله بزرگی مراسم لغو نشد یا تمهیدات امنیتی جدی‌تر در نظر گرفته نشد.

جستجوی پیشرفته