نتایج جستجو
  • آشنا نبودن با تمامی قوانین و تخلفات رانندگی، وسوسه‌های شیطانی، فراموش‌کاری و … باعث می‌شوند تا بیشتر ما تجربه جریمه‌شدن را داشته باشیم. منظم بودن ذاتی بسیاری از افراد باعث می‌شود تا مرتب پیگیر میزان خلافی خودروی خود باشند و در صورت جریمه‌شدن به هر دلیلی، فوراً نسبت به پرداخت آن اقدام کنند؛ اما بعضی از ما متأسفانه پرداخت جریمه‌ها را پشت‌گوش می‌اندازیم و از عواقب این کار آگاه نیستیم.

  • بهادری‌جهرمی:

    سخنگوی دولت گفت: واردات خودروی کارکرده از مناطق آزاد مجوز گرفته و هر میزانی از سایر روش‌ها برای هر نوع خودرو که نیاز باشد، با نگاه به همه جوانب، در دستورکار دولت قرار خواهد گرفت.

  • مجرمان فضای مجازی با مهندسی مسائل روز و نیاز‌های مخاطب و بکارگیری انواع روش و ترفند‌ها از شهروندان کلاهبرداری می‌کنند؛ اجاره و فروش ارزان قیمت منزل، خودرو و کالا، ابلاغ الکترونیکی سامانه ثنا، کالابرگ الکترونیکی، کارت سوخت، اینترنت رایگان و برنده شدن در انواع قرعه‌کشی‌های رادیویی و تلویزیونی و … از جمله ترفند‌های کلاهبرداران مجازی است.

  • بسیاری از معلمان می‌گویند رتبه تعیین شده آنها، تناسبی با سنوات خدمتی‌ و مهارت‌هایشان ندارد و برخی معلمان هم گلایه دارند که پس از ارتقای رتبه و اعمال اعتراضات، عدد افزایش دریافتی جدید، اخلاف بسیار جزئی با دریافتی آنها در رتبه پایین‌تر دارد!

  • پیش دیابت همیشه نشانه های واضحی ندارد؛ در واقع، با توجه به مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری (CDC)، بیش از 1 نفر از هر 3 بزرگسال آمریکایی مبتلا به پیش دیابت هستند اما هیچ اطلاعی از وضعیت خود ندارند.

جستجوی پیشرفته