نتایج جستجو
  • سردار سرتیپ پاسدار احمد حق طلب فرمانده سپاه حفاظت و امنیت مراکز هسته‌ای کشور با تاکید بر اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در آمادگی کامل بسر می‌برند، خاطرنشان کرد: مراکز هسته‌ای دشمن صهیونیستی شناسایی و اطلاعات لازم از همه اهداف در اختیار ما است و به اصطلاح برای پاسخ به اقدام احتمالی آنها، دست‌ها روی ماشه شلیک موشک‌های قدرتمند برای نابودی اهداف مشخص شده است.

  • حسین زهی در گفت و گو با افکار نیوز:

    نماینده مردم در مجلس یازدهم تاکید کرد: حمله به پایگاه‌های نظامی اسرائیل از مطالبات خواسته‌های برحق ملت عزیز ما بود و باید از حق خود و تمامیت ارضی کشور عزیزمان دفاع می‌کردیم،بی تردید حمله گسترده ایران به اسرائیل، اولتیماتوم بزرگ به رژیم صهیونیستی بود و قطعا قدرت پوشالی رژیم اشغالگر قدس را به نمایش گذاشت.

  • فرمانده سپاه حفاظت و امنیت مراکز هسته‌ای کشور با تاکید بر اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در آمادگی کامل بسر می‌برند، خاطرنشان کرد: مراکز هسته‌ای دشمن صهیونیستی شناسایی و اطلاعات لازم از همه اهداف در اختیار ما است و به اصطلاح برای پاسخ به اقدام احتمالی آنها، دست‌ها روی ماشه شلیک موشک‌های قدرتمند برای نابودی اهداف مشخص شده است.

  • یک تحلیلگر صهیونیست با اشاره به اینکه نوع عملیات ایران ضد اسرائیل در سطح جهان بی‌سابقه است تاکید کرد ایران سیاست صبر راهبردی خود را تغییر داده و بنابراین اسرائیل باید همه اقدامات بعدی خود را حساب شده انجام دهد.

  • ایران با صبر استراتژیک خود بیش از شش ماه در مقابل حملات گستاخانه اسرائیل به مستشاران و نیروهای خود، خویشتنداری نشان داد و نشان داد سیاست اصلی جمهوری اسلامی عدم گسترش جنگ و تنش در منطقه است.

  • سردار قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی به اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس شهادت شماری از فرزندان و نوه‌های ایشان در حمله دشمن صهیونیستی به غزه را تسلیت گفت.

جستجوی پیشرفته