نتایج جستجو
  • تصویب «افزایش سن بازنشستگی» و «متناسب‌سازی حقوق‌ بازنشستگان» که در ماه‌های پایانی سال گذشته در صدر اخبار قرار گرفت، برای اجرا نیازمند تخصیص اعتبار بود که با توافق دولت و مجلس مقرر شد در لایحه بودجه امسال ۵۰ همت برای آن در نظر گرفته شود؛ ا...

  • حسین زهی در گفت و گو با افکار نیوز:

    نماینده مردم در مجلس یازدهم تاکید کرد: حمله به پایگاه‌های نظامی اسرائیل از مطالبات خواسته‌های برحق ملت عزیز ما بود و باید از حق خود و تمامیت ارضی کشور عزیزمان دفاع می‌کردیم،بی تردید حمله گسترده ایران به اسرائیل، اولتیماتوم بزرگ به رژیم صهیونیستی بود و قطعا قدرت پوشالی رژیم اشغالگر قدس را به نمایش گذاشت.

  • فعالان بخش خصوصی برای تعطیل شدن روز شنبه به جای پنجشنبه هشدارهای را نسبت به فرصت‌سوزی در حوزه تجارت دادند؛ اما، کمیسیون اجتماعی مجلس تصمیم گرفت روزهای تعطیل هفته پنجشنبه و جمعه و روزهای کاری هفته از شنبه تا چهارشنبه تعیین شود که انتقاد فعالان اقتصادی را به دنبال داشت و حالا باید منتظر بررسی نهایی این قانون در صحن علنی مجلس باشیم.

  • مجمع تشخیص مصلحت نظام بند (ب) ماده ۳ لایحه برنامه هفتم اختلافی میان مجلس و شورای نگهبان را که به کمیسیون اقتصادی مجمع ارجاع شده بود، مورد بررسی قرار داد و آن را با اصلاحات بعمل آمده به مصلحت ندانست.

  • سازمان تامین اجتماعی در راستای اجرای ماده (۹۶) قانون تأمین اجتماعی مصوب ۱۳۵۴ با اصلاحات و الحاقات بعدی مکلف است در طول سه سال اول برنامه نسبت به همسان سازی حقوق بازنشستگان غیرحداقل بگیر اقدام نماید به نحوی که در پایان سال سوم برنامه، نسبت مستمری بازنشسته به حداقل دستمزد همان سال، با ۹۰ درصد نسبت اولین مستمری بازنشستگی به حداقل دستمزد سال برقراری مستمری، متناسب گردد.

  • ورناصری در گفت وگو با افکار نیوز:

    نماینده مردم در مجلس یازدهم با تاکید بر اینکه موفقیت سپاه در حمله به اهداف معین در اراضی اشغالی،علیرغم فعال بودن سامانه پدافندی گنبد آهنین، هیمنه پوشالی صهیونیست و حامیانش را در هم شکست،یادآور شد:در واقع ناتوانی و انفعال سازمان ملل متحد در ممانعت از تجاوزات نظام سلطه به حقوق بسیاری از ملل جهان، بار دیگر آشکار شد.

  • دولت در لایحه بودجه سال آینده، بیش از ۲۳ هزار میلیارد تومان برای پاداش پایان خدمت بازنشستگان دستگاه‌های مختلف پیش‌بینی کرده است.

  • وزیر کار در پاسخ به سوالی خصوصی تعطیلی پنجشنبه ها و اجرای آن بر مشمولان قانون کار و بخش خصوصی، تصریح کرد: این مساله نیاز به قانون دارد، هرچه که قانونگذار تصویب کند لازم الاجرا است. در واقع هرچه که مجلس تصویب کند و ابلاغ شود ما حتما اجرا خواهیم کرد.

جستجوی پیشرفته