برداشت «تحمیل» از پیام رهبری، خطای عجیبی است
بعضیها از عبارت «نظر دیگری داشتم» در پیام رهبر انقلاب، بوی تحمیل استشمام کردهاند. این برداشت خطای عجیبی است.
بعضیها از عبارت «نظر دیگری داشتم» در پیام رهبر انقلاب، بوی تحمیل استشمام کردهاند. این برداشت خطای عجیبی است.
محمد سرشار فعال فرهنگی در تلگرام نوشت: متن یادداشت تفاهم اسلامآباد را خواندم. متن عزتمندانه و آبرومندی است. باید با صدای بلند گفت برای ایرانی که قرار بود چند ماه پیش، «تسلیم بیقیدوشرط» شود؛ خود این متن یک پیروزی در پیمان، در ادامه پیروزی در میدان و پیروزی در خیابان است.
جنگ چهلروزه فقط در میدان نظامی جریان نداشت، همزمان، نبردی خاموش اما تعیینکننده در عرصه روایتها در گرفته بود که در آن، برخلاف تصور اولیه تحلیلگران از انحصار رسانهای غرب، این ایران بود که ابتکار عمل را در دست گرفت.
میگویند پس تقاص خون امام شهید چه شد؟ یعنی توافق، فراموشی انتقام است؟ اولاً دم کسانی که این دغدغه را دارند گرم؛ این حرف از غیرت میآید. ا
مرز باریکی میان «مطالبهگری فعال و هوشیارانه» با «تخریب نیروهای خودی، ایجاد اختلافات داخلی و تحریف بیانات رهبری» وجود دارد که مؤمن ولایتمدار باید با بصیرت کامل از آن مراقبت نماید.
محسن مهدیان، مدیر مسئول روزنامه همشهری در تلگرام نوشت: برخی گویا به اسم مذاکره حساسیت دارند البته حق دارند بجهت سابقه برجام.
یکی پرسید چه کنیم برجام تکرار نشود؟ گفتم کل این صد روز بکنار، واقعاً این ۴۸ ساعت کافی نیست؟ دیگر چه باید بشود تا بفهمیم دوران انفعال غرب زده ها تمام شده؟ حداقل تا این لحظه، مقایسه امروز و دیروز بیمعنی است.
آمریکایی ها در میدان جنگ و توافق نتوانستند ایران را تسلیم کنند. طرح فریب را روی جنگ زیرآستانه ای بردند. اما موشک های ایران این نقشه را هم زدند.
پلیس اطلاعات تهران از دستگیری متهم به جاسوسی و ارتباط با عوامل خارجی خبر داد.
برای کشف مدل راهبردی فرمانده کل قوا بجز چند پیام و چند خبری چیز بیشتر در دسترس نیست. اما از همین چند پیام و خبر می توان نقشه کلان جنگ را استخراج کرد.