پایگاه «آمریکایی-اسرائیلی» در غرب عراق همچنان پابرجاست
شاکر ابو تراب التمیمی نماینده پارلمان عراق گفت: پایگاه «آمریکایی-اسرائیلی» همچنان در غرب عراق دایر است و به نیروهای عراقی اجازه نزدیک شدن به این مرکز داده نمیشود.
شاکر ابو تراب التمیمی نماینده پارلمان عراق گفت: پایگاه «آمریکایی-اسرائیلی» همچنان در غرب عراق دایر است و به نیروهای عراقی اجازه نزدیک شدن به این مرکز داده نمیشود.
پهپاد حزبالله با ورود به یک پایگاه اسرائیلی و تصویربرداری از آن، ضمن قدرتنمایی این پیام روشن را به اسرائیل فرستاد که این توانایی را دارد که هر نقطه یا فردی را در خاک اسرائیل هدف قرار دهد.
وبگاه صهیونیستی نوشت: پهپاد «یاسر» ساخت ایران با قدرت مانور استثنایی نتیجه مهندسی معکوس از سامانه الکترونیک پهپاد «اسکن ایگل» است.