انواع حفاظ های ضد سرقت برای دیوار و درب آپارتمان

امنیت محل زندگی یکی از موارد مهمی است که به هنگام خرید خانه بدان توجه می شود. در طول تاریخ برای تامین امنیت خانه، وسایلی مانند قفل در و حفاظ اختراع شده اند و البته هر روزه نیز بر تعداد اختراعات تامین کننده امنیت افزوده می شود. به طور مثال، در طی سال های اخیر مواردی مانند قفل های چند مرحله ای، حفاظ و نرده، دوربین های مداربسته و درهای ضد سرقت بسیار مورد توجه قرار گرفته اند.

حفاظ روی دیوار وسیله ای برای جلوگیری از ورود مزاحم به فضای حیاط است. در مجتمع های مسکونی، آپارتمان ها، خانه های ویلایی، محوطه های کارگاهی، انبارها و ... همیشه اقدامات حفاظتی برای جلوگیری از سرقت انجام می شود. حفاظ درب آپارتمان، حفاظ پنجره دو جداره و نرده روی دیوار از متداول ترین وسیله ها برای حفاظت فضای داخل هستند. با نصب حفاظ دیوار می توان از ورود بیگانگان جلوگیری کرد اما کدام حفاظ بیشترین امنیت را ایجاد می کند؟

حفاظ شاخ گوزنی با ساختاری متفاوت نسبت به حفاظ نرده های قدیمی با شکل و جنس بسیار عالی که از متریال فلزی که در اشکال مختلف خم کاری و ساخته شده است. سر این حفاظ های شاخ گوزنی بسیار تیز می باشند که توسط افرادی کار آزموده در کنار هم به صورت زنجیری جوش داده میشوند . که به صورت متراکم در طول و عرض و همچنین در رنگ های گوناگون توسط درخواست کنندگان محترم ساخته می شود . حفاظ شاخ گوزنی با وجود ظاهری زیبا که به سر دیوار ساختمان ها می دهد جنبه ی امنیت را دارد به دلیل تراکم و تیز بودن نوک حفاظ و همچنین ساختار آن باعث شده تا عبور از روی این حفاظ غیر ممکن باشد .

قیمت نرده حفاظ روی دیوار شاخ گوزنی بوته ای لیلیوم حفاظ دزدگیر ضد سرقت حیاطی دیوار

با توجه به این موضوع که نرده حفاظ های قبلی از نظر مهندسی به درستی طراحی نشده بودند و نقاط ضعف زیادی داشتند و گذشت زمان ثابت کرده بود که عملا این گونه از نرده دیوار ها کارایی لازم را ندارند، همین موضوع سبب شد تا تعداد زیادی از طراحان و مهندسان ساختمانی از حفاظ نرده های نسل دوم و سوم به شکل شاخ گوزنی استفاده کنند . عناوین برخی از این فنس گارد های آهنی طراحی شده نسل دوم و سوم عبارتند از : حفاظ شاخ گوزنی ، حفاظ بوته ای ، حفاظ لیلیوم و حفاظ نیزار .

درب آکاردئونی به حفاظ درب ضد سرقت میگویند که به‌صورت تاشو و ریلی جمع و باز می‌شود. درب آکاردئون از متریال های متفاوتی در دو نوع داخلی و خارجی ساخته می‌شود. شما باید برحسب نیازتان آن‌ها را انتخاب و سفارش دهید. این نوع از درب ها به عنوان حفاظی شناخته می شود که امنیت ساختمان و درب ورودی واحدهای آپارتمان، شرکت و یا مغازه را حفظ کرده و خیال شما از بابت امنیت واحد به مراتب راحت تر می کند. دربهای اکاردئونی در طرح ها و نقش های متفاوت تولید می شود که در ساده ترین حالت درب سه گل و دو خم که با نازل ترین قیمت و کیفیت مطلوب برای مشتری موجود می باشد.

درب ضد سرقت

برای قیمت گزاری درب آکاردئونی باید به نکات و موارد قابل توجه زیادی دقت کرد که در اینجا با برخی از آن ها آشنا می شویم . ۱- عرض در: هر چه در جمع‌وجورتر بوده و عرض کمتری داشته باشد، باعث می‌شود تا وزن کمتر و در نتیجه قیمت پایین‌تری پرداخت  که برای اندازه گیری آن  از بیرون به بیرون چارچوب می باشد ۲- ارتفاع در: ارتفاع درب هم در قیمت آن تأثیر خواهد گذاشت. هر چه به درب کوتاه‌تری نیاز داشته باشید، قطعاً هزینه کمتری خواهید پرداخت. که برای اندازه گیری درب باید از ارتفاع چارچوب تا انتهای چارچوب باشد  ۳- طرح در: نوع طرح درب آکاردئونی هم روی قیمت آن مؤثر است. هرچه طرح ساده‌تر باشد و از گل‌های سنگین استفاده نشده باشد، وزن کمتری داشته و ارزان‌تر کم هزینه تر خواهد بود  ۴- تراکم درب آکاردئونی : هر چه فاصله تیغه‌های عمودی درب ضد سرقت آکاردئونی بیشتر باشد، به معنای استفاده کمتر از تیغه‌های عمودی و در نتیجه کاهش قیمت درب اکاردئونی است.

درب های آکاردئونی کمترین فضا را در راه پله ها اشغال می کند و و روی خود چارچوب اصلی درب سوار می شوند  برای عبور و مرور مزاحمتی ندارد. در بازار می توانید انواع متنوعی از درب های آکاردئونی را مشاهده کنید که نام ها و برندهای متوعی دارند که متداول ترین آنها به صورت سه لوزی یا سه گل می باشد که معمولا امنیت را تا ۹۰ درصد تضمین می کند. به همین علت در بیشتر مکان ها برای بالا بردن امنیت از درب های آکاردئونی استفاده می کنند. بیشتر افراد قفل ساز توصیه می کنند برای افزایش امنیت از قفل های مخفی که در بدنه درب تعبیه می شود که با دیلم و سنگ فرز امکان باز شدن وجود ندارد  و همچنین تعداد حلقه های قفل بیشتر برای درب استفاده کنید.

قبل خرید خود  با ما مشورت کرده، و با کارشناسان مربوطه تماس حاصل فرمایید 09127800603 و از لیست  قیمت ها وکیفیت را با ما مقایسه کنید . گروه آهن حفاظ اولین سازنده و مجری حفاظ های آکاردئونی درطرح های جدید ومتنوع....