لامپ رشد گیاه اس ام دی، محصولی ایده آل برای پرورش گیاهان!

 

یکی از محصولاتی که برای رشد گیاه پیشنهاد می شود لامپ رشد گیاه اس ام دی است. اس ام دی نوعی تکنولوژی جدید است که به ارتقا کیفیت و ویژگی های لامپ کمک می کند. در این تکنولوژی اجزای اصلی لامپ با استفاده از لحیم کاری بر روی مدار چاپی قرار داده می شوند و هیچ گونه سوراخی بر روی مدار به وجود نمی آید. همین امر باعث می شود ضخامت محصول تولید شده بسیار کم باشد. تراشه هایی که با استفاده از تکنولوژی اس ام دی تولید می شوند ابعاد کوچک تری در مقایسه با تراشه های دیگر دارند و امکان استفاده هر دو طرف پی سی بی نیز وجود دارد.

ویژگی های لامپ رشد گیاه اس ام دی

لامپ اس ام دی ویژگی های متعددی دارد و همین امر سبب شده است این لامپ به یکی از محصولات پر طرفدار بازار تبدیل شود. ویژگی های لامپ رشد گیاه اس ام دی به شرح زیرند:

  • این لامپ را می توان سقف به کار برد و نورپردازی مورد نیاز گیاه را انجام داد.
  • این لامپ عایق رطوبتی دارد و در مواجه با رطوبت آسیب نمی بیند.
  • این لامپ نوری مشابه به نور خورشید را تولید می کند.
  • این لامپ انعطاف پذیری بسیار بالایی دارد و در ابعاد مختلف تولید می شود.
  • طول عمر این لامپ بسیار بالاست و خاموش و روشن کردن متعدد لامپ طول عمر آن را کاهش نمی دهد.
  • زاویه تابش این لامپ را می توان تنظیم کرد و این موضوع برای گیاهان مهم است.
  • این لامپ دارای تنوع رنگی بالایی است.
  • هزینه خرید این لامپ در مقایسه با محصولات دیگر بسیار پایین است.
  • لامپ رشد گیاه اس ام دی نور خیره کننده ای ندارد.
  • این لامپ بهره وری نوری بالایی دارد.

11

آیا این لامپ نور مشابه با نور طبیعی دارد؟

یکی از سوالات پرتکرار کسانی که می خواهند برای خرید این لامپ اقدام کنند در این رابطه است که آیا این لامپ نور مشابه با نور طبیعی تولید می کند! بهتر است بدانید این لامپ نوری مشابه به نور خورشید یا نور فول اسپکتروم دارد و می تواند به گلخانه های خانگی و یا کشت گیاه کمک کند.

در واقع، گیاهان می توانند نوری را که برای رشد نیاز دارند از این لامپ دریافت کنند و فرآیند فتوسنتز را انجام دهند. این لامپ این قابلیت را دارد تا به گیاه کمک کند تا به رشد نهایی برسد و همین امر سبب شده است استفاده از لامپ اس ام دی مورد توجه قرار گیرد.

برای خرید لامپ رشد گیاه اس ام دی می توانید از فروشگاه تهران گرولایت اقدام به خرید محصولات خود نمایید.

زاویه تابش لامپ رشد گیاه اس ام دی چقدر است؟

کسانی که در حوزه رشد گیاه فعالیت دارند همواره این سوال را می پرسند که زاویه تابش لامپ رشد گیاه چقدر است! در پاسخ به این سوال باید بگوییم زاویه تابش لامپ رشد گیاه 120 درجه است ( در حالی که زاویه تابش لامپ های ال ای دی بین 45 تا 60 درجه است و همین امر سبب می شود محدوده کمی را پوشش دهند و مشکلات زیادی را ایجاد کنند). 

59ة

آیا این لامپ گرمای مناسبی را تولید می کند؟

لامپ رشد گیاه اس ام دی از پایه آلومینیوم ساخته شده است. همانطور که می دانید آلومینیوم گرما را به خوبی انتقال می دهد و همین امر سبب می شود گرمای مناسب برای گیاه تولید شود. این لامپ با برق 220 ولت شهری کار می کند و استفاده از آنها بسیار ساده است.

جمع بندی

تا بدینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد لامپ رشد گیاه اس ام دی در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که متوجه شده اید این لامپ طول عمر بالایی دارد و گرما و نور کافی را برای رشد گیاه تولید می کند. همچنین، هزینه خرید این لامپ در مقایسه با محصولات دیگر پایین تر است.

اگر می خواهید برای خرید لامپ رشد گیاه و خرید گلدان پارچه ای اقدام کنید، می توانید به سایت گرو لایت مراجعه کنید. این سایت محصولات با کیفیتی را به مشتریان ارائه می دهد و مشاوره رایگان و تخصصی را برای مشتریانش در نظر گرفته است.