مهم ترین نکات قبل از خرید کاغذ دیواری

اگر تصمیم گرفته اید که برای تغییر در دکوراسیون منزل خود کاغذ دیواری را به دکوراسیون منزل یا محل کار اضافه کنید، لازم است قبل از خرید کاغذ دیواری برخی نکات را به خاطر داشته باشید. زمانی می توانید بهترین نتیجه را از نصب کاغذ دیواری در دکوراسیون منزل خود بدست آورید که چند نکته طلایی را در نظر بگیرید :

چیدمان اتاق

چیدمان اتاق و عناصر ساختمان در فضایی که قرار است کاغذ دیواری نصب کنید بسیار تاثیر گذار است. برای مثال اگر درها یا پنجره های زیادی در یک اتاق وجود دارد یا تعداد زیادی از المان بزرگ که فضای دیواری بصری زیادی را به خود اختصاص می دهند وجود دارد، فضای کافی برای کاغذ دیواری باقی نمی ماند و قطعا نصب آن تأثیر چندانی در دکور فضای شما نخواهد داشت. کاغذ دیواری در صورتی که اصولی در فضا بکار گرفته شود دیده شده و تغییر در فضا ایجاد می کند.

مساحت دیوار در قیمت و زمان کار تاثیر گذار است

به عبارت ساده هرچه اتاق بزرگتر باشد و مساحت دیواری که قرار است با کاغذ دیواری پوشانده شود بیشتر باشد، هزینه و زمان خرید و نصب آن بیشتر می شود. غیر از فاکتور مساحت دیوار عامل دیگری از قبیل طرح کاغذ دیواری در هزینه و زمان نصب تاثیر گذار است.

مقیاس الگوی کاغذ دیواری را در نظر بگیرید

وقتی تصمیم گرفتید که با توجه به فضای اتاق خرید و نصب کاغذ دیواری بهترین گزینه در طراحی دکوراسیون فضای مورد نظر شماست،  لازم است طرح کاغذ دیواری را در نظر بگیرید. در صورت داشتن دیوارهای بزرگ انتخاب طرح های بزرگ می تواند انتخاب شایسته ای باشد اما اگر فضای دیوار شما وسیع نیست بهتر است از طرح های خلوت یا الگوهایی با طرح های کوچک انتخاب کنید تا فضای شما کوچک تر دیده نشود.

از سوی دیگر هرچه طراحی بیشتری داشته باشد باید دقت بیشتری در نصب آن صورت گیرد. بنابراین باید بتوانید بودجه خود را برای انتخاب بهترین گزینه خرید کاغذ دیواری و شرایط نصب آن در  نظر گرفته و بهترین انتخاب را داشته باشید.

سلیقه شخصی خود را در نظر بگیرید

ممکن است بخواهید خانه شما متفاوت باشد. تصمیم بگیرید و آن را انجام دهید. اگر سبکی غیرمعمول وجود دارد که شما را به سمت خود جلب کرده است، باید به دنبال آن بروید؛ زیرا خانه شما و شخصیت شما را منعکس می کند. استفاده از کاغذ دیواری عجیب و غریب از الگوهای روشن و جسورانه تا درخشان فلزی می تواند فضای منزل شما را متفاوت از دیگران نشان دهد. به یاد داشته باشید که تجربیات طراحان دکوراسیون داخلی الزامی برای اجبار در انجام آن نیست. مهم این است که خود شما با قرار گرفتن در فضا حس خوبی داشته باشید.

زیر سازی دیوار

قبل از اینکه تصمیم به نصب کاغذ دیواری بگیرید لازم است از زیر سازی دیوار برای نصب کاغذ دیواری اطمینان داشته باشید.بنابراین دیوار خود را به دقت بررسی کرده عیوب آن را شناسایی کرده و لایه زیرین کاغذ دیواری صاف و صیقلی کنید. شما می توانید کاغذ دیواری جدید را بر روی کاغذ دیواری های کهنه بچسبانید اما اگر بیش از دو لایه کاغذ وجود داشته باشد بهتر است اندکی وقت صرف کرده و لایه های زیرین کاغذ دیواری را جدا کنید.

شستشو و نظافت را حتما در بگیرید

مانند همه وسایل خانگی، کاغذ دیواری می تواند گرد و غبار و خاک را به خود جذب کند، بنابراین ممکن است گاهی اوقات به تمیز کردن سریع آن ها نیاز داشته باشید. قبل از انتخاب کاغذ دیواری حتما نحوه نظافت آن و شستشوی آن را در نظر بگیرید. نظافت به خصوص در مناطق پر رفت و آمد مانند پله ها و راهرو یا اتاق هایی که احتمالاً بچه ها آن را لمس می کنند بسیار اهمیت دارد.

کاغذ دیواری سقف دیوار

سقف های پوشیده شده از کاغذ دیواری می توانند شگفت انگیز به نظر برسند! محبوبیت استفاده از کاغذ های طرح دار در سقف  اتاق به طور فزاینده ای در حال افزایش است.

کاغذ دیواری برای مکان های مختلف

خوشبختانه یکی از مزایای کاغذ دیواری این است که برای هر فضایی می توان یک طرح اختصاصی به کار برد. برای مثال کاغذ دیواری پذیرایی، کاغذ دیواری اتاق خواب، پوستر دیواری، کاغذ دیواری اتاق پذیرایی و ... هر کدام گزینه های مختلفی هستند که می توانید با اندکی تحقیق در بازار برای هر کدام مدل ها و طرح های منحصر به فردی را انتخاب و خریداری کنید. استفاده از پوستر و کاغذ دیواری سه بعدی جدید ترین مدل های کاغذ دیواری است که می توانید در دکوراسیون خود به کار گیرید.

خرید از فروشگاه های ملزومات دکوراسیون داخلی

انتخاب از میان مدل های کاغذ دیواری متنوعی که در بازار وجود دارد ممکن است برایتان گیج کننده باشد. از این رو بهترین راه این است که به فروشگاه های معتبری که به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت می کنند مراجعه کنید. یک فروشگاه کاغذ دیواری معتبر ضمن ارائه جدید ترین آلبوم های کاغذ دیواری، از مشاورین و طراحان حرفه ای برخوردار است که می تواند برای انتخاب بهترین مدل کاغذ دیواری به شما مشاوره داده و پاسخگوی سوالات شما باشد. تنوع کاغذ دیواری ارائه شده در النین مارکت انتخاب های بیشماری را برای خریداران محترم ارائه کرده و شما می توانید با کمک گرفتن از تیم فروش و پشتیبانی ضمن خرید بهترین مدل کاغذ دیواری از خدمات نصب و پشتیبانی آن ها بهره مند شوید. جدیدترین مدل های کاغذ دیواری  فروشگاه ملزومات دکوراسیون داخلی و کاغذ دیواری النین مارکت را اینجا مشاهده کنید.