تیم ملی فوتبال ایران کار سختی برای صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر ندارد

ناصر ابراهیمی سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص گروه تیم ملی فوتبال در مرحله نهایی مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار کرد: هر تیمی که می خواهد به جام جهانی صعود کند، باید تمامی بازی هایش را با موفقیت پشت سر بگذارد و گروه خوب یا بد نباید تاثیری بر روی بازی تیم داشته باشد.

او ادامه داد: در این گروه تیم ملی فوتبال کشورمان و کره جنوبی مدعیان اصلی صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر هستند.  عراق نیز می‌تواند شانس داشته باشد، اما نسبت به گذشته تیم ضعیف تری محسوب می‌شود، البته عراق همیشه در مقابل ما با انگیزه بازی کرده است، اما تیم ملی کشورمان در حال حاضر  از آن‌ها قدرتمند‌تر است. تیم‌های ملی فوتبال امارات، سوریه و لبنان نیز تیم‌های درجه ۲ و ۳ آسیا محسوب می‌شوند و فکر نمی‌کنم تیم ملی کار سختی در مقابل آن ها داشته باشد.

او در خصوص عملکرد دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: من از ابتدا موافق سرمربیگری اسکوچیچ در تیم ملی نبودم، اما با وجود دستیارانی مثل وحید هاشمیان که بار فنی بالایی دارد و کریم باقری که بازیکنان تیم ملی کاملا از او حساب می‌برند، این افراد کادر فنی خوبی را تشکیل داده اند و باید از اسکوچیچ حمایت کرد.

او افزود: فدراسیون فوتبال باید مثل دوران کارلوس کی روش سرمربی اسبق تیم ملی اردو‌ها و بازی‌های تدارکاتی خوبی را برای تیم ملی در نظر بگیرد تا ما با آمادگی کامل در این مسلبقات حاضر شویم، خوشبختانه بسیاری از بازیکنان حال حاضر  تیم ملی در کشور‌های اروپایی بازی می‌کنند و مطمئنا آن‌ها از آمادگی بالایی برخوردار هستند و این مسئله تا حدودی کار کادر فنی تیم ملی را برای بازی های پیش رو  راحت‌تر می‌کند.