نظر مربی تیم فوتبال سایپا درباره کمالوند

اصغر مازیار ، مربی تیم فوتبال سایپا در نشست خبری قبل از بازی این تیم مقابل استقلال گفت: شرایط تیمی ما از لحاظ تمرینی خوب است. با تیم خوبی هم بازی داریم. استقلال تیم قابل احترامی است. این تیم جایگاه خوبی در جدول دارد. ما مجبوریم تمرینات خوبی داشته باشیم. در صدد هستیم بازی خوبی مقابل استقلال به نمایش بگذاریم.

مازیار افزود: با توجه به شکل بازی‌ها، تیم‌ها استراتژی خود را طراحی می‌کنند. بازی‌های اخیر استقلال را دیده و این تیم را آنالیز کرده ایم. امیدوارم تدابیری که اندیشیده شده در زمین اجرا شود. فکر می‌کنم بازیکنان نتیجه خوبی برابر استقلال می‌گیرند.

مربی سایپا گفت: مجیدی باهوش است و در آینده خدمات زیادی به استقلال و فوتبال ملی خواهد کرد. کمالوند شناخت خوبی از مجیدی دارد و امیدوارم او از این موضوع استفاده کند. بیرون از زمین با یکدیگر دوست هستیم، اما در زمین نهایت تلاش خود را به کار می‌گیریم. کمالوند هم از این قاعده مستثنی نیست. به طور حتم کمالوند قبل از دوستی با مجیدی به فکر نتیجه گرفتن تیم سایپا است.

او بیان کرد: ما باید تلاش و به جزییات دقت کنیم. دیگر جایی برای اشتباه و از دست دادن امتیاز نداریم. جایگاه سایپا این نیست و باید تلاش کنیم. برای ما مهم نیست مقابل کدام تیم بازی می‌کنیم. تمامی بازیکنان سایپا آماده بازی هستند و مصدومی نداریم.