با اختلاف 2 یا 3 گل امارات را شکست می‌دهیم

محمد پنجعلی در مورد دیدار پنج‌شنبه شب تیم ملی با امارات در م قدماتی جام جهانی عنوان کرد: شک نکنید در  این بازی برنده می‌شویم. کیفیت بازیکنان ما بسیار بهتر و برتر از حریف است. لژیونرهای ما در اروپا بازی می‌کنند. بنابراین برای فوتبال ما خوبیت ندارد که نگران بازی با امارات باشیم

وی افزود:‌بازیکنان ما کاملاً حرفه‌ای هستند از دروازه‌بان گرفته تا خط حمله؛ همگی بسیار باتجربه هستند. لژیونرهای‌مان در قلب اروپا بازی می‌کنند و خط حمله تیم ملی کشورمان را هیچ کشوری در آسیا ندارد. هیچکدام از تیم‌های آسیایی مهاجمانی با چنین کیفیتی در اختیار ندارند. یک خط حمله زهردار و گلزن.

با اختلاف 2 یا 3 گل امارات را شکست می‌دهیم

کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال ایران تصریح کرد: اگر اتفاق خاصی رخ ندهد با اختلاف 2 یا 3 گل امارات را شکست می‌دهیم. اما در فوتبال گاهی اوقات اتفاقات استثنائی هم رخ می‌دهد و ممکن است تیمی نتیجه نگیرد ولی ما از هر چهت از امارات برتر و سرتر هستیم.

پنجعلی با اشاره به استفاده از سیستم کمک داور ویدیویی در این دیدار عنوان کرد: با این تکنولوژی دیگر حقی از هیچ تیمی ضایع نمی‌شود شاید 5 دقیقه جریان بازی افت کند اما دیگر داوران نمی‌توانند مرتکب اشتباه تأثیرگذاری شوند و از این بابت هم نگرانی نخواهیم داشت.