کاپیتان تیم ملی مقابل کره جنوبی کیست؟

دراگان اسکوچیچ در دو بازی اخیر مرحله مقدماتی جام جهانی مقابل عراق و امارات یک ترکیب را وارد زمین کرد که در جمع ۱۱ بازیکن اصلی علیرضا جهانبخش به‌عنوان کاپیتان انتخاب شده بود، اما احتمال دارد در دیدار فردا برابر کره جنوبی بازوبند در اختیار یک با تجربه دیگر قرار بگیرد.

احسان حاج‌صفی در فهرست ۲۳ نفره تیم ملی ایران کاپیتان اول است که با توجه به تجربه بالای او در دیدارهای بزرگ و اینکه دراگان اسکوچیچ در دیدار گذشته مقابل امارات از عملکرد سمت چپ خط دفاعی رضایت نداشت، ممکن است این بازیکن چپ‌پا را به ترکیب اضافه کند.

حاج‌صفی پس از اینکه در دو هفته ابتدایی مرحله مقدماتی جام جهانی بخاطر آسیب‌دیدگی حضور نداشت، در دیدار مقابل امارات به‌عنوان یار جانشین به میدان رفت و در سمت چپ خط دفاعی بازی کرد تا وحید امیری یک خط جلوتر برود ولی پیش‌بینی می‌شود احسان در تقابل با کره جنوبی یکی از ۱۱ نفر باشد.

کاپیتان تیم ملی مقابل کره جنوبی کیست؟

تیم ملی ایران در بازی گذشته برابر امارات، امید نورافکن را به‌عنوان مدافع چپ در ترکیب داشت که این بازیکن بخاطر خطاهای شدید و نمایشی که داشت و در آستانه اخراج قرار گرفته بود، در ابتدای نیمه دوم تعویض شد و شاید اسکوچیچ در جدال با کره جنوبی از حاج‌صفی به جای او استفاده کند و با این تغییر، کاپیتانی ایران هم جابه‌جا شود.

کریم انصاری‌فرد هم دیگر بازیکنی است که احتمال دارد فردا مقابل کره جنوبی بازوبند کاپیتانی را بر بازو ببندد؛ مهاجم با تجربه تیم ملی که هر زمان وارد زمین شده عملکرد خوبی ارائه داده، می‌تواند در صورتی حاج‌صفی در زمین نباشد و فرصت بازی به دست بیاورد، بازوبند را در این بازی تصاحب کند.