سرقت از خانه ستاره یوونتوس

دیبالا به دلیل مصدومیت از ناحیه ماهیچه در چند بازی اخیر از میادین دور بوده است. علیرغم این که این بازیکن به تمرینات گروهی برگشته و به احتمال زیاد در دیدار برابر اینتر در فهرست این تیم حضور خواهد داشت اما در بازی چهارشنبه شب در لیگ قهرمانان به همراه یووه برای رویارویی با زنیت به روسیه نرفت. با این حال این بازیکن آرژانتینی و اوریانا ساباتینی، نامزدش، وقتی که خانه‌شان بین دو روز سه شنبه و چهارشنبه مورد سرقت قرار گرفته در منزل حاضر نبودند.

برخی از منابع خبری در ایتالیا گزارش دادند که یک مامور امنیتی که معمولا محوطه اطراف خانه دیبالا را تحت نظر دارد، وقتی شاهد حرکات مشکوک در خانه این بازیکن بوده به آنها اخطار داده است.

با این حال روزنامه گاتزتا دلو اسپورت مدعی شده که سارقان توانستند با وسایل این بازیکن که به سرقت برده بودند، از خانه خارج شوند. گفته می‌شود کلکسیون گرانقیمت ساعت‌های دیبالا نیز جز وسایل به سرقت رفته بوده است. این اولین بار نیست که سارقات خانه بازیکنان یوونتوس را در تورین هدف قرار می‌دهند.

سرقت از خانه ستاره یوونتوس

پیش از این در ماه ژانویه سال جاری میلادی (دی ماه سال گذشته) نیز خانه وستون مک‌کنی در حالی هدف حمله سارقان قرار گرفت که این بازیکن در بازی کوپا ایتالیا برابر اسپال به میدان رفته بود.

در گذشته نیز مائورو کامورانزی و کلودیو مارکیزیو با مشکلات مشابهی مواجه شده بودند و این در حالی بود که خانواده هافبک میانی سابق یووه در حین ورود سارقان به منزل آنها در خانه حضور داشتند.