بعد از 5 قهرمانی، این شرایط در شان پرسپولیس نیست

سیامک نعمتی پس از برد پرسپولیس مقابل فجر سپاسی اظهار داشت: خداراشکر توانستیم 3 امتیاز را بگیریم. بازی خیلی سختی بود. فجرسپاسی تیم جوان و دونده ای است. سیستمشان دفاعی بود و کارمان را سخت کرد اما توانستیم از موقعیتمان استفاده کنیم و گل سه امتیازی را بزنیم. ان شاالله برای هفته های بعدی آماده شویم.

وی در مورد اینکه سیدجلال حسینی اعلام کرد حذف شدن از آسیا باعث می شود امکانات باشگاه‌ها بهتر شود، گفت: واقعا حرفش درست است. چون مشکلات برطرف شوند. یک روزی باید ساختار فوتبال ما درست شود. از زمین تمرین گرفته تا استادیوم، بدهی‌ها و دریافتی بازیکنان، همه مسائل باید درست شوند. امیدوارم این مسائل را درست کنند. نمی دانم می توانیم به آسیا برگردیم یا نه اما امیدوارم حداقل برای سال بعد حضور داشته باشیم.

بعد از 5 قهرمانی، این شرایط در شان پرسپولیس نیست

نعمتی در مورد معرفی مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: بخش مدیریتی دست ما نیست. فقط می توانم بگویم در شان پرسپولیس نیست که بعد از 5 سال قهرمانی در نیم فصل کل دریافتی تیم به 20درصد هم نرسیده است. دریغ از هزارتومان پاداش یا پول، هیچی نیست. این حق و شان پرسپولیس نیست. امیدوارم با مدیریت جدید این مشکلات برطرف شوند. بچه ها به مدیریت جدید نیاز دارد. امیدوارم کمکشان کنند.