تولد لاکچری خواهر زاده یکتا ناصر +عکس

یکتا ناصر تصویر زیر را در صفحه رسمی اینستاگرام خود منتشر کرد.یکتا ناصر به تازگی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام عکسی زیبا از تولد 5 سالگی خواهر زاده اش را منتشر نموده و برای او نوشته است:

سیلوانای جانم تولدت مبارک.

در این عکس سوفیا (دختر یکتا ناصر) در کنار خواهر زاده اش سیلوانا حضور دارد، سوفیا متولد آذر 1395 و تنها یک ماه از دخترخاله اش بزرگتر است، جشن 5 سالگی سوفیا به دلیل سفر کاری در هواپیما برگزار شد. در ادامه عکس تولد لاکچری خواهر زاده یکتا ناصر را مشاهده می کنید.

تولد لاکچری خواهر زاده یکتا ناصر +عکس

یکتا ناصربازیگر سینما و تلویزیون و همسر منوچهر هادی کارگردان و فیلمنامه‌نویس سینمای ایران است. پدر یکتا ناصر افسر بازنشسته نیروی زمینی و مادرش خانه دار است، او دارای یک برادر کوچکتر و یک خواهر بزرگتر به نام نیکتا است که در حرفه عکاسی فعالیت می کند. 

این خانم بازیگر در اسفند سال 1394 با منوچهر هادی ازدواج کرد و کمتر از یک سال بعد در آذر 1395 صاحب دختری به نام سوفیا شدند.

تولد لاکچری خواهر زاده یکتا ناصر +عکس

همسر نیکتا ناصر، علیرضا جالوسی است که در آثاری همچون «دلدادگان»، «عاشقانه» به عنوان «بازیگر» حضور داشته است. این زوج دارای یک دختر به نام سیلوانا هستند که در دی ماه 1395 به دنیا آمده است.