بانمک‌تر از چیزی که فکر می‌کردیم

۶ قسمت از پخش مسابقه « جوکر » می‌گذرد و این درحالیست که این برنامه در همان قسمت‌های ابتدایی، جای خود را در بین مردم پیدا کرد.

نکته قابل توجه فصل دوم، شگفتی مخاطبان از ترکیب گروه مهمانان است، در حالی‌که در ابتدای فصل دوم و معرفی مهمانان، شاید عکس العمل‌های مخاطبان، گویای عدم انتظارشان برای دیدن یک گروه همراه و موفق در این مسابقه بود.

اما با پخش اولین قسمت از فصل دوم تصورات تغییر کرد و در این دو قسمت شاهد هماهنگی و همراهی خوب این تیم ۸ نفره بودیم.

برخی از شرکت کنندگان اما برخلاف تصور،  فراتر از حد انتظار ظاهر شدند و نظرات بسیاری را به خود جلب کردند از جمله عباس جمشیدی فر که حضورش در این برنامه، چهره‌ی متفاوتی را از او و توانایی ذاتی‌اش در ژانر کمدی به تثبیت رساند. آخرین تصویری که  مخاطب از جمشیدی فر دارد، کاراکتر اخوان در سریال «زخم کاری» است که در آن  نقش هم بسیار خوب ظاهر شد و  توجه مخاطبان را به خود جلب کرد.

جوکر

تجربه حضور در «جوکر» برای جمشیدی‌فر برگه برنده‌ای در کارنامه‌اش و تاییدی بر توانایی‌اش در فضاهای مختلف است. حالا مخاطب بیشتر از قبل او را بعنوان یک بازیگر توانمند در خاطر خواهد داشت.

چهره موثر دیگر این فصل، شهرام قائدی است که چند سالی است که بیشتر  او را در نقش‌های جدی می‌بینیم. حضور قائدی در این فصل و همراهی او با سایر اعضای گروه به ایجاد موقیعت‌های جذاب کمک کرده و  این بار شاهد چهره‌ای جذاب‌تر از او هستیم.

ایمان صفا هم از دیگر پدیده‌های این فصل از «جوکر» است که به نسبت ۷ نفر دیگر، مخاطب، آشنایی کمتری با او دارد و یا شاید به همین دلیل تماشاگران در ابتدا روی حضور او به‌عنوان یک شرکت کننده موثر و قوی در این رقابت، حساب نکند.

اما در این دو قسمت شاهد درخشش صفا بودیم. او در قسمت یک با اجرای نقش مار، موفق به خنداندن مخاطبان شد و در قسمت دوم با خاطره آموزش زبان انگلیسی، تصور مخاطب را تغییر داد و به یکی از موثرترین شرکت کنندگان این دوره تبدیل شد.

زوج بهنام تشکر و هومن برق نورد هم که در کمدی، آشنا و موثر بوده‌اند اما در جوکر، جنس طنازیشان متفاوت از تجربیات پیشین است و برای مخاطب تازگی دارد. تلاش‌های مداوم و بی‌پایان بهنام تشکر برای نخندیدن، یکی از بانمک‌ترین موقعیت‌های این فصل برای تماشاگران است و ایده او برای جوکر تایم از درخشان‌ترین قسمت‌های «جوکر» به شمار می‌رود.

همچنین هومن برق نورد با تمرینات بیان و بدن لحظات حساس و جذابی را در این رقابت، خلق می‌کند.

وحید آقاپور، سپند امیرسلیمانی و آرش نوذری هم در این رقابت، خالق لحظات جذاب و حساس بوده‌اند و به‌طور کلی ترکیب این تیم، فصل دوم را جذاب کرده و مخاطب را بیش‌تر از فصل یک به دیدن این برنامه ترغیب می‌کند.