بازیگر نقش حبیب در سریال برف بی صدا می بارد

پوریا شکیبایی فرزند زنده یاد خسرو شکیبایی در مجموعه برف بی صدا می بارد، که نقش حبیب را ایفا کرده است.

سریال برف بیصدا می بارد ، تازه ترین سریال منتشر شده از شبکه سه سیما که علاقمندان بسیاری را به خود جذب کرده است.

پوریا شکیبایی در برف بی صدا می بارد

این سریال به کارگردانی پوریا آذربایجانی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی زندگی یک خانواده پنج نفره را در دهه ‌های مختلف ۶۰۷۰ و ۹۰ را روایت می کند.

فصل اول این سریال در دهه ۶۰ می باشد و شامل ۱۰۰ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای است که روی آنتن شبکه سه سیما رفته است.

پوریا شکیبایی در سریال بلند برف بی صدا می بارد نقش حبیب را برعهده دارد که شخصیتی مهم و تاثیر گذار است.

پوریا درباره این نقش و سریال اینطور نوشت که نمی‌دانم چگونه و به چه شکل حالم را توصیف کنم، فقط می‌دانم خوشنودی و ترس هر دو به یک اندازه در من طغیان می‌کنند و من با آغوشی باز از هر دو استقبال می‌کنم. برف بی صدا می بارد از کارزاری گذشته و تا به اینجا رسیده است انشاالله که چشم نواز باشد.

پوریا فرزند زنده یاد خسرو شکیبایی

**نظر مرحوم خسرو شکیبایی در مورد بازیگری وی

وی در خصوص علاقه خود اظهار کرد :من خیلی دوست دارم که پیشنهادات برای بازی در سینما باشد البته اگر پدر در قید حیات بودند می گفتند تئاتر . حالا باید ببینیم چه می شود، اما انتخابم سینماست.

پوریا شکیبایی هنرپیشه مطراحی می باشد، که توسط هنرپیشگی و هنر خود و همچنین به خاطر اسم بزرگ پدرش زنده یاد خسرو شکیبایی که می‌توان گفت یکی از بهترین هنرمندان کشورمان بوده است.

**ماجرای سیلی خوردن از پدر

پویا شکیبایی تعریف کرده که شب قبل از فوت خسرو شکیبایی کاری کرده که او تا آخر عمر از یادش نمی رود . پویا می گوید بابا در سه چهار شب آخر قبل از مرگ نا و توان حرف زدن نداشت و حتی توان بلند شدن از جایش را نداشت با این حال شب قبل از مرگ پویا را با اشاره صدا می زند که پیش او برود.

پسر خسرو شکیبایی

** بیوگرافی پوریا

پوریا شکیبایی پسر زنده یاد خسرو شکیبایی و پروین کوشیار «همسر دوم خسرو شکیبایی» می‌باشد.

ایشان در تاریخ ۱۹ مرداد ماه سال ۱۳۶۱ در شهر تهران دیده به جهان گشوده است.

پوریا متاهل است و با پریا در سال 1388 ازدواج کرده است.

وی یک خواهر ناتنی به اسم پوپک نیز دارد،که از همسر نخست خسرو شکیبایی می‌باشد.

همسر و دیگر نزدیکان شکیبایی می گویند هرچه فکر کردیم تا علت کار او را بفهمیم به جایی نرسیدیم تا اینکه شبی پویا گفت احتمالا پدر توان حرف زدن نداشته و خواسته با این کارش به او بفهماند که بعد از رفتن من مسئولیت خانواده بر عهده اوست ، فهمیدم که مرگ را هم زندگی باید کرد.

بازیگر نقش حبیب در سریال برف بی صدا می بارد

*** فیلم‌ها و سریال‌های پوریا شکیبایی

پوریا شکیبایی را احتمالا به عنوان مجری در تلویزیون دیده اید. او دستی هم در بازیگری دارد و تاکنون درسه فیلم کوتاه به نام‌های مکث، دژاوو و تتو بازی کرده است.

این هنرمند همچنین در فیلم سینمایی با عنوان سینما خر که شاهد احمدلو آن را در سال 1396 ساخت به ایفای نقش پرداخت اما تا قبل از سریال برف بی صدا می بارد در هیچ مجموعه ای بازی نکرده بود.

وی فعالیت هنری خود را با صداپیشگی در فیلم باز باران با مضمون کودکان مبتلا به بیماری نقص ایمنی اولیه و اهدای سلولهای بنیادی آغاز نمود و در این مورد بیان می‌کند : باز بارانی ها به دنبال من آمده اند وبرای من سوغاتی آورده اند و آزاد بودن در کنار کسانی که به اسم انسانیت فکر می‌کنند برای من بسیار آرام بخش می باشد.

ایشان از علایقش به هنرپیشگی اینگونه بیان می کند: پوریا بعد از درگذشت پدرش تقریباً ۹ سال به خارج از کشور مهاجرت نمود و در سیدنی در رشته تربیت بدنی تحصیلات خود را ادامه داد و مربی ورزش شد.

پوریا در این مورد بیان می‌کند: دوری از کشور بعد از چندی بسیار آزارم می داد و به خاطر همین به کشورم بازگشتم.

پوریا شکیبایی

ایشان در ادامه می‌گوید:دائم علاقه داشتم از سینما فاصله بگیرم به خاطر اینکه هیچ وقت دوست نداشتم زیر سایه پدر باشم، یا به اصطلاح فقط به خاطر اسم او دستی بر سرم کشیده بشود.