مجلس حسن نیت خود را به دولت ثابت کرد/ نوبت دولت سیزدهم است که برای حل مشکلات گام بردارد

حجت‌الاسلام امیرقلی جعفری بروجنی ، نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با افکارنیوز به سخنان اخیر رهبر انقلاب دردیدار با دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: وظیفه ما است که به سخنان رهبری عمل کنیم اعتقاد دارم، با وضعیتی که مردم و جامعه دارند همه ما ناچار و مجبور به پیشرفت و موفقیت هستیم. مسئولان دولت جدید باید عقب‌ماندگی دولت گذشته را با تمام توان جبران کنند و انسجام و وحدت در نهادهای مختلف دولت به ویژه تیم اقتصادی مرتفع شود.

وی افرود: دولت سیزدهم باید از لحظه لحظه فرصت‌ها استفاده کنند چرا که امروز جان مردم و نان مردم در خطر است و باید برای این دو مسئله چاره اندیشی شود

نه تنها دولت بلکه تمام قوا باید با تلاش شبانه روزی به مردم خدمت کنند. چرا که عدالت برای توسعه و فعالیت ای حرف اول را می‌زند. بنابراین ما ملزم به رعایت عدالت هستیم. زمانی که در بخش‌های مختلف عدالت را رعایت کنیم خود به خود مشکلات حل می‌شود. به‌ طور مثال اکنون کمبود شغل داریم اکنون افرادی که کارمند هستند و به صورت قراردادی کار می‌کنند حقوقشان از افراد رسمی بسیار پایین‌تر است لذا این به معنای بی عدالتی است.

این نماینده مجلس ادامه داد: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند باید عقلانیت انقلابی داشته باشیم نه مصلحت اندیش و واگرا. اعتقاد ما این است که امام راحل(ره) عاقل ترین و انقلابی ترین فرد دوران خودشان بودند و دولت فعلی نیز حتماً باید بر مبنای عقلانیت و با روحیه انقلابی با تمام توان کار کند و شب و روز فعالیت داشته باشد.

جعفری بروجنی تاکیدکرد، چرا که به قدری مشکلات در سالهای اخیر افزایش داشته که باز هم با فعالیت شبانه روزی وقت کم می آوریم. علاوه بر این‌ها باید روحیه تحول گرایی و دگرگونی در مسئولان وجود داشته باشد که به نظر می رسد رئیس دولت سیزدهم بیشتر از هر فرد دیگری تاکنون از این روحیه برخوردار است. به نظر من گره های ایجاد شده در اقتصاد و سایر حوزه ها باز شدنی و حل شدنی است.

نماینده مردم بروجن خاطرنشان کرد: همان‌طور که عقلانیت و انقلابی گری در رهبر کبیر منجر انقلاب اسلامی شد و ایران به الگوی جغرافیایی بین المللی تبدیل شد دولت نیز باید همین مسیر را طی کند.

مجلس تاکنون تمام توان خود را برای همکاری با دولت گذاشته و در سریعترین زمان ممکن کابینه دولت را تایید کرد و بقیه امور به مسئولان اجرایی بستگی دارد هر کمکی که بخواهند ما آماده هستیم.