تلاش می‌کنیم به مرحله بعد صعود کنیم

امیر قلعه نویی بعداز پیروزی شیرین تیمش برابر پاختاکور ازبکستان در نشست خبری اظهار داشت: خیلی بازی خوبی انجام دادیم  و  امروز هواداران هم خیلی خوب تشویق کردند و من یاد قدیم ها و زمانی که ورزشگاه یک صدا و پرشور تشویق می کرد، افتادم.

وی با اشاره به اینکه تشویق های تماشاگران به بازیکنان انگیزه و انرژی داد، افزود: من از تک تک هواداران تیمم تشکر می کنم و امیدوارم زحمات آنها را با صعود به مرحله بعد بدهیم.

قلعه نویی سپس با تاکید بر اینکه تراکتور هنوز با ایده آل های خود فاصله دارد و باید بیشتر تلاش کنیم، ابراز داشت: امیدوارم با نتایجی که در لیگ و مسابقات آسیایی می گیریم آخر فصل شرمنده مردم آذربایجان نباشیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز درخصوص استفاده نکردنش از سروش رفیعی در نیمه اول گفت: ما نمی خواستیم از سروش رفیعی استفاده کنیم تا در ادامه فصل در لیگ برتر از او استفاده کنیم و اون بیشتر خسته نشود چراکه اون مصدوم بود و پزشکان تیم خیلی تلاش کردند تا او وارد زمین شود.

وی سپس افزود: سروش امروز خیلی خوب بود و وقتی بازی گره خورد، او را به زمین فرستادم و او هم خوب ظاهر شد و پاس گل داد.

قلعه نویی سپس گفت: اگر این بازی مهم و حساس را پیروز نمی شدیم صعودمان به اما و اگر می افتاد و خدارا شکر می کنم که امروز موفق ظاهر شدیم.

قلعه نویی سپس با اشاره به اینکه بازی های بعدی تیمش در عمان برگزار می شود و این برایشان مشکل است، گفت: ایرانیان مقیم عمان قول داده اند به تیم کمک کنند و من مطمئن هستم که ما آنجا تنها نخواهیم بود.

دیدار تراکتورسازی و پاختاکور ازبکستان در ادامه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹:۱۵ در ورزشگاه یادگار امام تبریز آغاز شد و این  دیدار در پایان با نتیجه دو بر صفر به نفع تراکتورسازی به پایان رسید.

گل اول تیم تراکتورسازی را سزار در دقیقه ۵۹ به ثمر رساند و گل دوم را نیز سعید آقایی در دقیقه ۸۲ به ثمر رساند تا تراکتورسازان با ۹ امتیاز در صدر جدول گروه خودشان قرار گیرند.