بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از پروژه پل میدان معلم بناب+تصاویر

به نقل از انعکاس بناب، دکتر علی نورزاد ظهر امروز در حاشیه بازدید از پل میدان معلم بناب با اشاره به طولانی شدن زمان تکمیل پل میدان معلم بناب گفت: پول برای تکمیل این پروژه داریم، اگر پیمانکار صورت وضعیت ارائه نماید ما اعتبار مورد نیاز را پرداخت می کنیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی در ادامه گفت: ما تمام تلاش خود را با منابعی که در اختیار داریم، می کنیم تا امسال این پل به جایی برسد.

نورزاد با بیان اینکه طبق برآورد مجریان طرح بیش از ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پل مورد نیاز است، گفت: با توجه به اینکه این پل در وسط شهر قرار دارد و مردم بناب سالها منتظر تکمیل این پل هستند، تلاش خود را خواهیم کرد تا مردم بیش از این اذیت نشوند.

فرماندار بناب نیز در روند این بازدید خطاب به معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: این پل آبروی دولت است و مردم بناب سالهاست منتظر تکمیل این پروژه هستند که امیدواریم با همت شما این مشکل به زودی برطرف گردد.

نماینده بناب ضمن قدردانی از بازدید دکتر نورزاد از پل میدان معلم بناب، از معاون وزیر راه و شهرسازی خواست تا به آرزوی جندین ساله مردم بناب خاتمه داده و این پل هرچه زودتر تکمیل و به بهره برداری برسد.

گفتنی است، مسئولان استانی، نماینده مردم ملکان و مسئولان شهرستان بناب در این بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی را همراهی کردند.

عملیات احداث پل روگذر«میدان معلم» بناب در آذرماه سال ۹۰ کلنگ زنی شد و قرار بود ظرف دوسال به بهره برداری کامل برسد که به جهت عدم تخصیص بموقع اعتبارات،این طرح بعد از ۴ سال هنوز به مرحله بهره برداری نرسده است.

گزارش تصویری

DSCF4153

DSCF4163

DSCF4166

DSCF4170

DSCF4174

DSCF4177

DSCF4182

DSCF4187

DSCF4191

DSCF4193

DSCF4194

DSCF4203

DSCF4207