آسفالت معابر 48 روستای پیرانشهر

 

مهدی عزتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما در ارومیه اظهار داشت: آسفالت معابر روستایی در شهرستان پیرانشهر مورد تاکید و توجه قرار دارد که در این خصوص شاهد اهتمام جدی بنیاد مسکن این شهرستان هستیم.

وی با بیان اینکه این اقدام به کمک دهیاران در روستاها انجام می‌گیرد، تصریح کرد: بر این اساس آن دسته از دهیارانی که نسبت به زیرسازی معابر روستا اقدام کنند، قیر به صورت رایگان در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی پیرانشهر با بیان اینکه در این خصوص امسال برنامه‌های ویژه‌ای را اجرایی می‌کنیم، ادامه داد: براساس برنامه‌ریزی به عمل آمده 220 هزار مترمربع از معابر روستایی پیرانشهر امسال آسفالت می‌شود.

این مسئول با اشاره به اعتباری که برای آسفالت معابر روستایی پیرانشهر در سال جاری در نظر گرفته شده است، اذعان داشت: برای آسفالت این میزان از معابر روستایی 41 میلیارد و 800 میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

عزتی با اشاره به برنامه‌ریزی انجام گرفته در این زمینه، اعلام کرد: برای این منظور امسال شاهد آسفالت معابر 48 روستای شهرستان پیرانشهر خواهیم بود که این اقدام در راستای توسعه و آبدانی هر چه بیشتر روستاها انجام می‌گیرد.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی پیرانشهر با بیان اینکه توسعه و آبادانی روستاها یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های دولت است، اظهار داشت: در این خصوص تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت و لازم است تمام دستگاه‌های اجرایی در این زمینه تلاش کنند.