لزوم اهتمام ویژه برای احداث پتروشیمی میاندوآب

جهانبخش محبی نیا در جمع مردم میاندوآب در مصلی امام خمینی(ره) این شهرستان که وزیر اطلاعات نیز به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور در آن حضور داشت،‌ اظهار کرد: امنیت پایدار از لازمه های توسعه پایدار و پیشرفت است و به حمدالله ما در ایران اسلامی شاهد این امنیت و توسعه هستیم.

نماینده منتخب مردم میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس دهم به مسائل و مشکلات شهرستان میاندوآب در بخش های مختلف اشاره کرد و افزود: موضوع پتروشیمی یکی از موضوعات مهم است که کلنگ احداث آن در دولت هشتم بر زمین زده شده و امیدواریم با توجه دولت در عملیات تکمیل و بهره برداری از آن تدبیری اندیشیده شده و تسریع شود.

وی بیکاری را یکی از موضوعات اصلی جامعه امروزی عنوان کرد و گفت: احداث پتروشیمی میاندوآب، می تواند زمینه اشتغال افراد زیادی را در این شهرستان فراهم کند که این موضوع در بیانیه مجمع نمایندگان استان نیز آمده است.

محبی نیا به کشاورزی و اهمیت آن در این شهرستان اشاره و تصریح کرد: کشاورزی حیات و جان میاندوآب است و دولت باید به داد کشاورزان میاندوآب رسیده و در کنار آن نیز نباید اجازه داد تا مسئله آب و منابع طبیعی سبب نارضایتی مردم و کشاورزان شود.

نماینده مردم میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اهمیت ورزش و سلامتی جوانان، اظهار کرد: احداث استادیوم 15 هزار نفری میاندوآب در دولت قبلی  تصویب شده که امیدواریم دولت این مسئله را جدیت پیگیری کرده و آن را اجرایی کند.

وی با اشاره به اینکه زیباسازی شهری در جذب گردشگر و توریست موثر است، افزود: درخواست می کنیم تا شهرداری های میاندوآب، چهاربرج و باروق از طرف دولت حمایت مالی شوند چرا که زیباسازی شهری در جذب توریست و گردشگر و رضایتمندی مردم بسیار مهم است.

محبی نیا هم به موضوع تفکیک حوزه های انتخابیه میاندوآب، شاهین دژ و تکاب اشاره کرده و گفت: بنده طرح تفکیک را مطرح می کنم و امیدوارم دولت نیز در این زمینه همراه باشد.