شهربازی‌های آذربایجان غربی استانداری سازی و بیمه شوند

علیرضا رادفر ظهر امروز در جلسه صیانت از حقوق شهروندی اظهار داشت: بایستی نقاط ضعف ادارات و دستگاههای اجرایی استان در حوزه حقوق شهروندی به آنان ابلاغ شود تا با دستور کار قرار دادن ابلاغات در بازررسی های بعدی به اصلاح نقاط ضعف خود بپردازند.

وی با بیان اینکه اقدامات شایسته ادارات موفق در صیانت از حقوق شهروندی نیز باید به عنوان الگو به دیگر دستگاههای استان ابلاغ شود تصریح کرد: استانداردسازی وسایل بازی در شهرهای بازی و اماکن تفریحی باید مورد توجه شهرداریها قرار گیرد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: مدیر کل شهری استانداری آذربایجان غربی و نیز شورای استان موظف است بر کنترل و نظارت و نیز استاندارسازی وسایل بازی شهرستانها اقدام کند تا هیچ دستگاه بازی که فاقد بیمه یا استاندارد لازم است مورد استفاده قرار نگیرد.

رادفر، نظارت بر دستگاههای حفاری از سوی معاونت عمرانی و مدیر کل شهری استانداری را نیز مورد تاکید قرار داد و افزود: بایستی در محل حفاریها علائم هشدار دهنده نصب شود.

وی با اشاره به اینکه ساکنان مساکن مهر نیز دچار مشکلات عدیده هستند گفت: بایستی این مشکلات نیز از سوی اداره راه و شهرسازی در راستای رعایت حقوق شهروندی احصاء و مورد پیگیری قرار گیرد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان غربی نصب تابلوهای هشدار دهنده در اماکنی که دارای دوربین هستند را نیز مورد تاکید دستگاههای مربوطه خواند و بیان کرد: به منظور رعایت حریم عمومی و نیز برای جلوگیری از هتک حرمت شهروندان حتی در آسانسورهایی که دوربین نصب شده است باید برای آگاهی بخشی به مردم تابلوی اعلان نصب شود.