ریزش بهمن در سردشت جان 3 نفر را گرفت

این حادثه که حوالی ساعت ۲۱ شنبه شب رخ داده است طی آن ۱۲ نفر از مردم منطقه زیر برف گرفتار شدند که با آغاز عملیات امداد و نجات با استفاده از یک قلاده سگ زنده یاب ۶نفر را زنده از زیر برف بیرون کشیدند اما هنوز سه نفر در زیر بهمن گرفتار هستند.

تعدادی از اهالی روستاهای منطقه  آمادگی خود را جهت نجات کولبران گرفتار در برف اعلام کردند و تعدادی دیگر نیز از ساکنین روستا راهی قه ردان بیوران علیا شدند.

فوریت های پزشکی ۱۱۵، نیروهای امدادی هلال احمر، دهیار بیوران علیاو نیروهای مردمی در محل حادثه حضور دارند و برای نجات افراد گرفتار تلاش می‌کنند.

 

 

ریزش بهمن در سردشت جان 3 نفر را گرفت+ عکس و فیلم

 

 

رئیس بیمارستان امام خمینی سردشت در خصوص جزییات این حادثه گفت: با اطلاع از وقوع حادثه سه دستگاه آمبولانس وشش نفر از تکنسین های فوریت های پزشکی در دقایق اول حادثه ریزش بهمن در محل مستقر و نسبت به امداد رسانی و انتقال مصدومین اقدام کردند.

سامان کتابچیان ادامه داد: تیم های فوریت های پزشکی و امدادگران هلال احمر۹ نفر را به بیمارستان انتقال دادند که از این تعداد سه نفر در محل فوت و شش نفر دیگر بستری شدند که حال یکی از آنها وخیم گزارش شده است.

 

وی اسامی کولبران فوت شده در این حادثه را علی محمد نژاد، ۱٨ساله، شیرزاد عبدالهی، ۲۷ ساله و هیوا ابراهیمی، ۲۲ سال و اهل بانه عنوان کرد و گفت: مداوای مصدومین این حادثه ادامه دارد.