آخرین آمار ابتلا به کرونا در 13 مهر / فوت 211 بیمار در شبانه روز گذشته

ویروس کرونا  در کشور جولان می دهد و مسئولان و مردم نگران وضعیت کرونا در کشور هستند. آخرین آمار کرونا در کشور را از زبان سخنگوی وزارت بهداشت بخوانید.

 سیماسادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت اظهار کرد: از دیروز تا امروز ۱۳ مهر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 3653 بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند که 1483 نفر از آنها بستری شدند.

فوت 211 بیمار کرونایی در شبانه روز گذشته

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۱۱ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۲۶ هزار و ۹۵۷ نفر رسید.

انجام چهار میلیون و ۱۲۳ هزار و ۱۷۳ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور

وی با بیان اینکه تا کنون چهار میلیون و ۱۲۳ هزار و ۱۷۳ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است، گفت: مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۴۷۱ هزار و ۷۷۲ نفر رسید.

لاری با بیان اینکه خوشبختانه تا کنون ۳۸۹ هزار و ۹۶۶ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند، افزود: ۴۱۵۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

وضعیت استان ها

وی افزود: استان‌های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان و یزد در وضعیت قرمز قرار دارند؛ همچنین استان‌های کردستان، هرمزگان، فارس و گلستان نیز در وضعیت هشدار هستند.