پیام وزیر کشور به مناسبت هفته ناجا

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در پیامی با تبریک هفته ناجا ، تاکید کرد: نیروی انتظامی با تلاش و همت مضاعف و روحیه ایثارگری و مجاهد گونه بحمد ا... همچون سالیان گذشته با اقتدار و صلابت در راستای اهداف عالی نظام اسلامی، انجام وظیفه کرده است.

متن کامل پیام جانشین فرماندهی کل قوا در امور ناجا بدین شرح است:

در سالی که بنا بر تدبیر حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت ا... العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) به سال جهش تولید مزین گردیده و علی رغم شرایط خاص کشور – که ناشی از همه گیری بیماری منحوس کرونا و جنگ اقتصادی ظالمانه غرب و متحدان منطقه‌ای آن علیه جمهوری اسلامی ایران است- نیروی انتظامی با تلاش و همت مضاعف و روحیه ایثارگری و مجاهد گونه بحمدا... همچون سالیان گذشته با اقتدار و صلابت در راستای اهداف عالی نظام اسلامی، انجام وظیفه کرده است.

بدون تردید بهره مندی از نعمت فراگیر نظم و امنیت پایدار در سرتاسر میهن عزیز اسلامی بدون ذکر بخش انکار ناپذیر سهیم در این نعمت- که همان سازمان پاک دست، ولایتمدار، انقلابی و قانونمدار باشد- غفلتی بزرگ و جفایی اغماض ناپذیر است.

اینجانب ضمن گرامیدشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر و سرافراز و تقدیر از ایثارگران نیروی انتظامی، فرا رسیدن هفته ناجا را فرصت مغتنمی دانسته تا ضمن اذعان بر مجاهدت‌های آن ایثارگران و سبزپوشان خدوم در این شرایط خاص اجتماعی و اقتصادی و تبریک و تهنیت این هفته، از زحمات جنابعالی، فرماندهان، روسا و کارکنان خدوم و زحمت کش نیروی انتظامی درسراسر کشور قدردانی کنیم.

از دیگر سو قرابت زمانی این هفته با فرارسیدن ایام اربعین حسینی را رهنمونی می‌دانم که تأسی از سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدا... الحسین (ع) را در حفظ و حراست از ارکان و ارزش‌های اصلی دین مبین اسلام به ما گوشزد می‌نماید. عزت همگان را از درگاه خداوند قادر متعال مسالت دارم.