نتایج نهایی آزمون دستیاری مدیران شهرداری تهران ۲۳ مهرماه اعلام می‌شود

حامد مظاهریان سرپرست معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به زمان اعلام نتایج آزمون دستیاری مدیران شهرداری تهران، اظهار کرد:  آزمون دستیاری مدیران شهرداری تهران توسط شرکت تعاونی خدمات آموزشی کارکنان سازمان سنجش آموزش کشور برگزار شد که عموما و برای اختصار، سازمان تعاونی یا سازمان سنجش گفته می‌شود.

وی افزود: از مجموع کل شرکت کنندگان در آزمون دستیاری مدیران شهرداری تهران ، ۲۳ درصد در رشته عمران، ۲۱ درصد در شهرسازی، ۱۷ درصد در معماری، ۱۳ درصد در مدیریت، ۴ درصد در صنایع و رشته‌های فناوری اطلاعات، جامعه شناسی و حقوق هر کدام ۲ درصد و مابقی از سایر رشته‌ها بوده‌اند.

مظاهریان با بیان اینکه حدود ۲۱۸۰ نفر در این آزمون  شرکت کردند، تأکید کرد: در روزهای گذشته  اسامی ۱۰ نفر اول آزمون به ما اعلام شد و نتایج نهایی مرحله اول، ۲۳ مهرماه اعلام می‌شود. بر اساس نتایج اولیه آزمون، از ۱۰ نفر اول ۳ نفر از بین زنان هستند و  از میان  این برگزیدگان، ۴ نفر از دانشگاه تهران، یک نفر از دانشگاه امیرکبیر، یک نفر از دانشگاه صنعتی شریف، یک نفر از دانشگاه علم و صنعت، یک نفر از دانشگاه علامه طباطبایی، یک نفر از دانشگاه علم و فرهنگ و یک نفر از دانشگاه بجنورد فارغ التحصیل شده‌اند.

سرپرست معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری تهران، خاطر نشان کرد: بهترین روش برای بکارگیری نیرو‌ها از طریق فراخوان و برگزاری آزمون به صورت شفاف است. شرکت خدمات اداری شهر وابسته به شهرداری تهران پس از بیش از یک دهه آزمونی را برای جذب ۲۵۶ نفر تحت عنوان دستیاران مدیران برگزار کرد و همه می‌توانستند با احراز شرایط سنی و تحصیلی (مدرک کارشناسی ارشد یا دکتری) در این آزمون شرکت کنند.