افکار نیوز-سید نعمتالله طباطبایی اظهار داشت: چندی پیش در راستای طرح امنیت محله محور و برخورد با مخلان آسایش ماموران کلانتری ۱۶۷ دولت آباد شناسایی اراذل و اوباش منطقه را در دستور کار خود قرار دادند.

سرکلانتر نهم پلیس پایتخت گفت: ماموران تجسس در تحقیقات خود متوجه شدند فردی در حوزه این کلانتری به نام مهدی معروف به مهدی شاس مخل آسایش اهالی شده است.

وی در ادامه عنوان کرد: در بررسی‌ها مشخص شد او یکی از اراذل و اوباش با سابقه است که از مدتی قبل تحت تعقیب پلیس قرار دارد.

طباطبایی افزود: با اطلاعات به دست آمده ماموران کلانتری ۱۶۷ بلافاصله برای دستگیری متهم وارد عمل شدند و مخفیگاه وی را زیر نظر گرفتن و به محض ورو‌د متهم به محل قصد دستگیری او را داشتند اما وی با مشاهده پلیس متواری شد.

سرکلانتر نهم فاتب تاکید کرد: ماموران پلیس در عملیات تعقیب و گریز توانستند متهم را به دام بیاندازند و او که خود را در چنگال قانون می‌دید با چکش فلزی به سمت ماموران حمله ور شد که در نهایت با درایت و مهارت ماموران دستگیر شد.

طباطبایی در پایان با اشاره به درگیری تن به تن متهم با ماموران و نهایتا دستگیری او گفت: با توجه به حساسیت موضوع ماموران متهم را برای تکمیل پرونده و سیر مراحل قانونی به کلانتری انتقال دادند.