بهترین نگین انگشتر مردانه

بهترین نگین انگشتر مردانه از جهات مختلفی مورد بررسی قرار می گیرد. انواع مختلف نگین انگشتر وجود دارد که هرکدام خواص و کارایی مخصوص به خود را دارند. بنابراین با توجه به هدفی که دارید می توانید بهترین نگین انگشتر مردانه را انتخاب کنید. در اینجا قصد داریم شما را با چند نوع نگین انگشتر مردانه و خواصی که دارند آشنا کنیم. انتخاب بهترین نگین برای انگشتر مردانه باید براساس نکات خاصی انجام شود.

بهترین نگین انگشتر مردانه و خواص آن

انواع نگین انگشتر مردانه در رنگ و طرح های مختلف در بازار موجود است. نگین های مختلف علاوه بر ظاهر متفاوت از نظر درمانی، علمی و مذهبی تفاوت دارند. بهتر است بدانید که انگشتر تک نگین هیچ گاه از مد نمی افتد. در واقع انگشترهای تک نگین بسیار مورد توجه هستند. انگشتر مردانه با توجه به نوع سنگ و درجه بندی که دارند از نظر قیمت متفاوت هستند. استفاده از انگشترهای با سنگ طبیعی بسیار مفید می باشد. در اینصورت تمام خواص ذکر شده در سنگ مورد نظر وجود دارد. برخی از سنگ ها با توجه به آیات و روایات اسلامی ارزش خاصی دارند. برای مثال سنگ های عقیق و فیروزه که در ایران و خارج از ایران طرفداران زیادی دارند که از نظر اکثر آنان بهترین سنگ انگشتر مردانه فیروزه و عقیق می باشند.

بهترین نگین برای انگشتر مردانه

نگین عقیق: افراد زیادی هستند که اعتقاد دارند، نگین عقیق و فیروزه بهترین نگین برای انگشتر مردانه می باشند. استفاده از سنگ عقیق انسان را از تمام بدی ها دور می کند. همچنین عقیق غم و غصه را برطرف خواهد کرد. استفاده از این نوع نگین فقر را از بین می برد و سبب گشایش در رزق و روزی می شود. استفاده از انگشتر با نگین عقیق موجب اجابت دعا و برآورده شدن حاجت می شود. انگشتر با نگین عقیق جهت دفع انرژی منفی بسیار مفید می باشد. هر رکعت نماز که با انگشتر با نگین عقیق خوانده شود معادل هزار رکعت است. این نوع نگین انگشتر مردانه، در رنگ های مختلف وجود دارد.

نگین فیروزه

نگین فیروزه: نگین فیروزه جزء بهترین نگین انگشتر مردانه است، زیرا قوت دل را زیاد می کند و عامل فتح و پیروزی می باشد. در بازار انواع نگین فیروزه از جمله نیشابوری، کرمانی، دامغانی و...  موجود می باشد. که محبوبترین و بهترین نوع آن ها نگین فیروزه نیشابوری است. استفاده از انگشتر مردانه با نگین فیروزه سبب روشنایی چشم می شود. استفاده از انگشتر با نگین فیروزه سبب بی نیازی و دوری از فقر خواهد شد و در استجابت دعا بسیار مفید می باشد. نگین انگشتر فیروزه مردانه و زنانه ندارد یا به عبارتی استفاده از نگین فیروزه برای مردان و زنان مناسب می باشد.

نگین یاقوت: بهترین سنگ برای انگشتر مردانه که رنگ سرخ، زرد، کبود دارد، نگین یاقوت است، زیرا استفاده از این نوع نگین پریشانی را از بین می برد. در قرآن کریم در سوره الرحمان به سنگ یاقوت اشاره شده است. استفاده از انگشتر با نگین یاقوت سبب از بین رفتن فقر می شود. انگشتر با نگین یاقوت نجابت و بزرگی به همراه دارد. شخصی که انگشتر با نگین یاقوت استفاده کند نور صورتش دوچندان خواهد شد. هر رکعت نمازی که با انگشتر یاقوت خوانده شود معادل 70 رکعت می باشد. جالب است بدانید که یاقوت نشانه شرافت هر مومن می باشد. در صورتی که بر نگین یاقوت ذکر لا اله الله الملک الحق المبین حک شود آن شخص در چشم مردم با شکوه و جلال و هیبت به نظر می آید. توصیه می شود افرادی که دارای موقعیت اجتماعی و سیاسی هستند از انگشتر مردانه با نگین یاقوت استفاده کنند. نگین یاقوت در انواع مختلف از قبیله سرخ، کبود، زرد و سفید در بازار موجود است.

نگین زمرد: بهترین نگین سبز انگشتر مردانه، نگین زمرد می باشد، زیرا زمرد بعد از الماس جز سنگ های قیمتی است. هر شخصی که از انگشتر با نگین زمرد استفاده کند سحر و جادو در آن اثر نخواهد کرد. استفاده از انگشتر با نگین زمرد فقر را از بین می برد. همچنین استفاده از انگشتر با نگین زمرد سبب آسانی در کارها می شود. و استفاده از انگشتر با نگین زمرد در دفع چشم زخم و ایجاد نشاط در انسان بسیار موثر است.

نگین شرف الشمس: یکی دیگر از نگین هایی که برای انگشتر مردانه هم مناسب می باشد، نگین شرف الشمس است، زیرا این نوع نگین جزء نگین های معروف موجود در بازار است. نگین شرف الشمس در روز و ساعت مخصوصی یعنی ۱۹ فروردین هر ساله تهیه می شود. بدین صورت است که در روز و ساعت معینی طلسم مربوطه با آداب مخصوصی بر روی نگین زرد رنگ حک می گردد. استفاده از انگشتر مردانه با نگین شرف الشمس در رفع سردرد بسیار موثر است. همچنین استفاده از انگشتر با نگین شرف الشمس موجب افزایش رزق و روزی و رونق در کسب و کار می شود. استفاده از این نوع نگین انگشتر در درمان بیماری‌های صرع و سردردهای میگرنی شدید بسیار موثر است.

 نگین حدید: این نوع نگین هم جزء بهترین نگین انگشتر برای مردان است، زیرا استفاده از این نوع نگین سبب در امان ماندن از شر هر موجودی خواهد شد. استفاده از نگین حدید در دوری اجانین و شیاطین موثر است. همچنین این نوع نگین انگشتر اثر چشم بد را دفع خواهد کرد. استفاده از انگشتر با نگین حدید در اجابت حاجات دشوار موثر است. این نوع نگین در رفع استرس مفید می باشد. جالب است بدانید که همراه داشتن انگشتر با نگین حدید به هنگام نماز مکروه می باشد.

نگین لاجورد: لاجورد یکی از با ارزش ترین و محبوب‌ترین جواهر سنگ ها در جهان می باشد که انواع مختلفی دارد و تقریبا تمام آنها به یکدیگر شباهت دارند. یک نوع نگین لاجورد دارای نقطه های زرد رنگ است. از سنگ لاجورد هزاران سال در زمینه جواهرات، حکاکی و طلسم استفاده می شود. لاجورد سنگی است که به خاطر رنگ آبی پر رنگش بسیار گران قیمت می باشد. استفاده از انگشتر با نگین لاجورد در درمان اسهال، صفرا، مالیخولیا و کسانی که بی خوابی دارند بسیار مفید می باشد. و گفته می شود که استعمال لاجورد بر روی پلک چشم سبب رویش موی مژه چشم خواهد شد.

نگین یشم: می توانیم بگوییم که بعد از زمرد بهترین نگین سبز انگشتر مردانه، نگین یشم می باشد، زیرا استفاده از انگشتر با نگین یشم سبب شیرین شدن شخص در نظر خلایق می شود. این نوع نگین انگشتر در رنگ های مختلف از قبیل سفید، سبز، مغز پسته ای و سبز تیره در بازار موجود است. استفاده از انگشتر با نگین یشم در تقویت معده بسیار موثر می باشد. استفاده از نگین یشم سبب پیروزی فرد می شود. بنابراین توصیه می شود ورزشکاران، خوانندگان و هنرمندان از انگشتر با نگین یشم استفاده کنند. هر چند پیدا کردن نگین یشم واقعی و اصیل کار دشواری است.

نکات مهمی که در زمان خرید اینترنتی نگین انگشتر مردانه باید به آنها توجه کنیم:

سایت های زیادی هستند که اقدام به فروش اینترنتی نگین انگشتر مردانه می کنند. پس خرید آنلاین نگین انگشتر مردانه مخصوصا نگین های قیمتی مانند: نگین فیروزه نیشابور عجمی یا شجری خوش نقش، زمرد پنجشیر، یاقوت، الماس و... از یک فروشگاه اینترنتی قابل اعتماد و معتبر بسیار اهمیت دارد. بهتر است به هنگام خرید، تنها به ارزانی نگین انگشتر توجه نکنید و جزئیاتی مانند کیفیت نگین انگشتر و طبیعی بود آن و... را هم مدنظر داشته باشید. برای خرید نگین انگشتر ارزان یا گران قیمت بصورت آنلاین، بهتر است به سایت های شناخته شده و مطمئن مراجعه فرمایید. سایت زرسی که نماد اعتماد الکترونیکی دارد، می تواند یک مرجع مطمئن برای خرید نگین انگشتر مردانه مورد نظر شما باشد.