برنامه‌های شهرداری تهران در هفته سلامت بانوان ایران

زهرا بهروزآذر مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران با اشاره به جزئیات برنامه‌های این اداره در هفته سلامت بانوان ایران، اظهار کرد: در این نشست‌ها از اساتید متخصص و مجرب در حوزه سلامت زنان و خانواده استفاده شده و موضوع نشست‌ها نیز بر اساس شعار‌های اعلام شده توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بوده است.

وی افزود: یک وبینار نیز توسط اداره کل امور بانوان شهرداری تهران با همکاری دانشگاه تربیت مدرس با موضوع "زنان و سبک زندگی سالم " برگزار شد.

مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران تصریح کرد: اداره کل امور بانوان شهرداری تهران با هماهنگی معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری، اقدام به تهیه محتوا‌های آموزشی کرد که در قالب بنر در سطح شهر و همچنین در قالب اینفوگرافی در سطح فضا‌های مجازی اطلاع رسانی شده است.  

بهروزآذر تصریح کرد: در فضای باز بوستان‌های بانوان، برنامه‌هایی از قبیل نصب بنر‌های آموزشی با موضوعات سلامت بانوان، ارائه خدمات ایستگاه دوچرخه به صورت رایگان، راه اندازی ایستگاه‌های مشاوره و آموزش «ورزش در خانه»، راه اندازی ایستگاه مشاوره «سلامت زنان و خانواده در دوران کرونا» و «تغذیه در دوران کرونا»  برگزار شد.