درخواست اعمال محدودیت فعالیت اصناف از ساعت 18 در ملارد/ارائه پیشنهاد به ستاد کرونای پایتخت

سجاد برنجی در تشریح روند اعمال محدودیت های ناشی از تشدید شیوع کرونا ویروس در سطح شهرستان ملارد گفت: شیوع و گسترش ویروس کرونا در شهرستان ملارد نیز مانند سایر نقاط متاسفانه رو به افزایش است هر چند نسبت به برخی شهرستان های همجوار و مشابه از شرایط نسبتا بهتری برخوردار هستیم.

وی افزود: بی تردید برای مهار کرونا ویروس لازم است تصمیمات کرونایی برای شهرستان های غرب استان و استان البرز یکسان باشد زیرا مردم شهرستان های غرب استان تهران به ویژه ملارد روزانه در رفت و آمد به شهرهای تهران و کرج هستند. بر همین اساس تصمیم برای اعمال محدودیت در این شهرستان ها باید به صورت یکپارچه باشد.

وی ادامه داد: در مصوبه ستاد ملی کرونا اعمال محدودیت در فعالیت اصناف از ساعت 18 برای مراکز استان ها و تعدادی شهرستان های خاص الزامی است اما تصمیم برای شهرهای بزرگ به تشخیص ستاد استانی مبارزه با کرونا واگذار شده است لذا در همین راستا درخواست خود را جهت اعمال محدودیت ها به ستاد استان ارسال نموده ایم و در صورت موافقت اقدامات لازم انجام خواهد شد.

وی تاکید کرد: قطعا سلامت شهروندان بر سایر موضوعات اولویت دارد بر همین اساس باید از تمام ظرفیت ها در جهت تامین سلامت شهروندان بهره بگیریم.