جزئیات کشف محموله سنگین موادمخدر در طبس

 سردار مجید کریمی، در تشریح خبرکشف و توقیف محموله سنگین مواد مخدر اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان طبس برابر اخبار واصله از ماموران انتظامی استان خراسان رضوی مبنی بر اینکه سوداگران مرگ قصد انتقال محموله سنگین مواد مخدر را با یک دستگاه تریلی به داخل کشور دارند، موضوع در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان طبس با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان رضوی نسبت به کنترل خودروهای عبوری در محور مواصلاتی اقدام و در کنترل ها به یک دستگاه تریلی مشکوک و آن را متوقف کردند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی، در بازرسی از خودرو 542 کیلوگرم انواع مواد مخدر شامل 338 کیلوگرم هروئین و 22 کیلوگرم تریاک، 126کیلوگرم شیشه و همچنین 56 کیلوگرم سایر مواد مخدر که به صورت ماهرانه ای درون تریلی جاساز شده بود را کشف کردند.

سردار کریمی با بیان اینکه ماموران در این رابطه 2 متهم را دستگیر کردند، خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا از شهروندان خواست که در صورت اطلاع از فعالیت‌ باندهای قاچاق مواد مخدر، مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند تا نسبت به دستگیری متهمان در کمترین زمان ممکن اقدام شود.