آخرین وضعیت حاشیه نشینی در پایتخت

عضو شورای شهر تهران درباره آخرین وضعیت حاشیه نشینی در پایتخت مطالبی را بیان کرد. جزئیات بیشتر از آخرین وضعیت حاشیه نشینی در پایتخت را در خبر زیر در افکارنیوز بخوانید.

حسن خلیل آبادی عضو شورای شهر تهران با اشاره به حاشیه نشینی در اطراف پایتخت اظهار کرد: متاسفانه پدیده حاشیه نشینی در چندسال اخیر رشد بسیار زیادی داشته و حاشیه نشینان اطراف پایتخت هم از شرایط مناسبی برخوردار نیستند.

او ادامه داد: درباره طرح ساماندهی و بهبود شرایط زندگی حاشیه نشین‌ها هنوز مطلبی مطرح نشده و با این حال ما می‌بینیم که روز به روز بر تعداد حاشیه نشین‌ها افزوده می‌شود.

عضو شورای شهر تهران بیان کرد: هنوز راهکار مناسبی برای رفع مشکل بزرگی به نام حاشیه نشینی و آسیب‌های آن وجود ندارد البته برخی از این حاشیه‌ها خارج از حیطه شهرداری تهران قرار گرفته‌اند.

خلیل آبادی تصریح کرد: ستادهای مختلفی در وزارت کشور برای ساماندهی حاشیه نشینی ایجاد شده اما لازم است در مرحله اول با شکل‌گیری حاشیه نشینی برخورد شود.

او یادآور شد: اکثر حاشیه نشین‌ها افراد کم درآمد و بیکار هستند و گسترش آنها موجب افزایش آسیب‌های اجتماعی می‌شود، پلیس هم گاهی به دلیل نا امنی بیش از حد حاشیه‌ها، جرات نمی‌کند که به آن وارد شود.

عضو شورای شهر تهران تاکید کرد: باید برای جلوگیری از گسترش حاشیه‌نشینی اراده‌ای استوار در مسئولان شکل گیرد که این مشکل کاهش پیدا کند زیرا دغدغه حاشیه نشینی برای پایتخت حالتی بحرانی و آسیب زا دارد که استانداری باید به آن توجه زیادى داشته باشد.