10 گوشی پرطرفدار هفته

برای دومین هفته متوالی یک گوشی تازه وارد شده در بازار در صدر  ده گوشی برتر  این هفته قرار گرفت. چند روز پیش بود که شرکت شیائومی اعلام کرد قصد دارد گوشی Poco M3 را وارد بازار کند و اکنون شاهد حضور این شرکت در صدر گوشی‌های برتر هفته هستیم. در جایگاه دوم برترین گوشی غول آمریکایی، آیفون ۱۲ پرو مکس قرار گرفته است که به واسطه دوربین فوق العاده با کیفیت در جایگاه بسیارخوبی قرار دارد و از هفته پیش تاکنون جایگاه این گوشی تغییری نکرده است.

 سومین جایگاه گوشی‌های برتر این هفته به گوشی Samsung Galaxy S21 Ultra تعلق گرفته است که فعلا چند شایعه درباره آن منتشر شده اما همین شایعات باعث شده تا گوشی آینده سامسونگ در سومین جایگاه گوشی‌های برتر هفته قرار گیرد.

چهارمین جایگاه گوشی‌های برتر هفته؛ همانند هفته گذشته به گوشی Poco X3 NFC تعلق گرفته است و این گوشی در این هفته توانسته است جایگاه خود را حفظ کند. پنجمین جایگاه به گوشی A51 شرکت سامسونگ تعلق یافته و این گوشی نسبت به هفته گذشته توانسته است دو رتبه پیشرفت داشته باشد. ششمین رتبه به گوشی Note 9 Pro از شرکت شیائومی اختصاص یافته و این گوشی نسبت به هفته پیش یک رتبه سقوط کرده است.

هفتمین جایگاه گوشی‌های برتر هفته به عضوی دیگر از خانواده آیفون یعنی مدل آیفون ۱۲ تعلق گرفته و این گوشی نسبت به هفته گذشته با دو رتبه پیشرفت همراه بوده است. جایگاه هشتم نیز به گوشی پرچمدار شیائومی یعنی 10T Pro 5G تعلق دارد و این گوشی توانسته است دو رتبه پیشرفت داشته باشد. جایگاه‌های نهم و دهم نیز به ترتیب به گوشی‌های M51 و A21s شرکت سامسونگ اختصاص یافته است.

۱۰ گوشی پرطرفدار هفته

۱۰ گوشی پرطرفدار هفته