تلاش شهرداری تهران برای پیشگیری و رفع هرگونه آب گرفتگی

مسعود حمزه‌ای رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران با اشاره نظارت این سازمان برای رسیدگی به مشکلات آب گرفتگی ، اظهار کرد: سازمان بازرسی طی چند سال اخیر، ارزیابی، نظارت و پیگیری‌هایی درباره برف‌روبی و رفع مشکلات آبگرفتگی معابر، مسیل ها، رود دره‌ها و ... را آغاز کرد.

وی گفت: ابلاغ و پیگیری رفع کلیه پیام‌های ثبت شده شهروندان محترم در سامانه ۱۳۷، ابلاغ رفع موضوع ماموریت‌های اعزامی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی، برداشت‌های دوربین‌های کنترل ترافیک با موضوعات آبگرفتگی و آب ماندگی به شهرداران محترم مناطق ۲۲ گانه، از جمله  اقدامات پیشگیرانه سازمان بازرسی  در این رابطه بوده است.

حمزه‌ای ادامه داد: در بخش برف‌روبی نیز بر اساس وظایف مصوب سازمانی طی بخشنامه ابلاغی، سازمان بازرسی همه ساله عملکرد واحد‌های مختلف شهرداری تهران را در ۳ گام قبل از شروع فصل بارندگی برف، زمان بارش برف و پس از پایان فصل زمستان، مورد ارزیابی و سنجش قرار داده و گزارش جامع و کاملی از اقدامات مثبت، نقاط ضعف به شهردار تهران ارائه می شود.

رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران با بیان اینکه در بخش برفروبی کاستی‌ها و نقاط ضعف موجود در سالیان قبل به حداقل ممکن رسیده است،یادآور شد: امسال با شروع بارش نزولات آسمانی، سازمان بازرسی شهرداری تهران با کمک و همراهی تمامی نیرو‌های اجرایی تمام تلاش خود را درجهت پیشگیری و رفع هرگونه آب گرفتگی، سیلاب و رفع لغزندگی در زمان بارش برف انجام می دهد.