عجیب ترین حمام های جهان + عکس

به گزارش افکارنیوز، تصوری که اکثر ما از مکانی به نام حمام داریم مشترک و تا حد زیادی شبیه به هم است. ممکن است که نوع رنگ آمیزی و یا مکان قرار گرفتن وسایل کمی متفاوت باشد اما در کل از یک روش کلی پیروی می کند. اما در این مطلب قصد داریم تا شما را با متفاوت ترین حمام ها و وسایل مرتبط به آن آشنا کنیم.

حمام آکواریومی

این حمام به صورت یک مکعب ساخته شده است و در یکی از اضلاع آن یک آکواریوم به کار رفته است. مسلما بسیار جالب خواهد بود اگر در زمانی که در حال دوش گرفتن هستید در کنار خود یک آکواریوم هم داشته باشید. شرکت سازنده اعلام کرده است که می توان به جای آکواریوم در آن محل یک تلویزیون و یا یک کتابخانه! نیز قرار داد.

دوش وارونه

این گونه از دوش بسیار متفاوت بوده و برای استفاده در فضای باز به کار می رود. این دوش یک صفحه چند سانتی متری است که شما با قرار گرفتن بر روی سطح آن حس گرهایی را فعال می کنید که جریان آب را از پایین به بالا فعال می کنند. این صفحه در بخش پایینی خود از جنس فولاد و در بخش بالای خود از جنس پلاستیک است. در درون این صفحه پلاستیکی ۱۶ سوراخ به کار رفته است که آب را تا حدود ۲ تا ۴ متر به بالا می فرستند.

دوش ۱۸ سر
اگر می خواهید به صورت همزمان از چندین طرف جریان آب بر روی بدن شما پاشیده شود این دوش ۱۸ سر بهترین وسیله برای شما است. در این طرح ابتکاری ۱۸ سر دوش در زاویه های مختلف قرار گرفته است و می تواند در یک زمان آب را به سمت شما روانه کند. در عین حال شما یک سیستم کنترلی دارید که می توانید با آن تعداد سرهای فعال، شدت جریان و حرارت آب را نیز کنترل کنید.

دوش رنگی
سوختگی با آب داغ در حمام اتفاق ناخوشایندی است که برای بسیاری از افراد رخ داده است و دلیل آن تغییرات ناگهانی درجه حرارت آب در هنگام دوش گرفتن است. یک از راه های جلوگیری از این مسئله استفاده از این طرح است. در این نمونه حسگرها و همچنین لامپهایی در سر دوش نصب شده اند که به تغییر درجه حرارت آب حساس بوده و در هر درجه حرارتی نوری به رنگی خاص را ایجاد می کنند. در دمای کمتر از ۳۲ درجه سانتی گراد رنگ مورد نظر سبز و در دمای بیش از ۴۵ درجه سانتی گراد قرمز است. در این میان نورهای دیگری همچون آبی و نارنجی نیز وجود دارد.

دوش گوزنی

طرح جالب دیگری که در مورد دوش ها وجود دارد بحث تغییر سر دوش است. برای نمونه در این طرح شما می توانید مشاهده کنید که از سر یک گوزن برای ساخت سر دوش الگو برداری شده است. از این طراح برای اولین بار در نمایشگاه طراحی میلان در سال ۲۰۱۰ پرده برداری شد.