راه شهید "فخری زاده" ادامه دارد

سردار حسین اشتری فرمانده ناجا در بخش اول سخنان خود در "شور عمومی فرماندهی" که به صورت ویدئوکنفرانسی در سالن فجر ستاد فرماندهی نیروی انتظامی در حال برگزاری است، اظهار داشت: بر روح بلند و ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) درود و رحمت می‌فرستیم و یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس، مدافعان حرم و شهیدان حریم نظم و امنیت را گرامی می‌داریم و برای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) آرزوی طول عمر توام با صحت و سلامتی داریم.

وی با تبریک و تسلیت شهادت دانشمند فرزانه کشور شهید " محسن فخری زاده " افزود: شهادت این دانشمند هسته‌ای و دفاعی کشورمان را محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، خانواده محترم آن شهید بزرگوار، ملت عزیز ایران اسلامی و همه همکارانم تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

راه شهید "فخری زاده" ادامه دارد

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اقدام تروریست‌ها در به شهادت رساندن دانشمند هسته‌ای و دفاعی کشورمان شهید "فخری زاده" ادامه داد: بار دیگر آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی دشمنی خود را با مردم و کشور ما نشان دادند، اما باید بدانند که به زودی عاملان این جنایت، شناسایی، دستگیر و به سزای اعمالشان خواهند رسید.

سردار اشتری با بیان اینکه دستگاه‌های متولی و همکارانم با تمام توان، برای شناسایی و دستگیری عاملان شهادت شهید "فخری زاده" اقدام خواهند کرد، تأکید کرد: قطعا راه این شهید بزرگوار ادامه دارد؛ جوانان این سرزمین و دانشمندان ایران اسلامی راه این شهید بزرگوار و همه شهدا را ادامه خواهند داد و عاملان این جنایت نیز مجازات و به سزای اعمالشان خواهند رسید تا درس عبرتی برای همه دشمنان نظام اسلامی باشد.

فرمانده نیروی انتظامی یادآور شد: به برکت خون شهدا هر روز عزت این انقلاب و نظام اسلامی، افزون‌تر و عزم ما در پاسداشت ارزش‌های والای نظام و انقلاب جزم‌تر می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به کسانی که دلبسته و وابسته مذاکره و سازش با دشمنان هستند، عنوان کرد: متأسفانه برخی افراد به مذاکره و سازش با دشمنان ایران اسلامی دلبسته‌اند، اما باید بدانند که دشمنان در هر فرصتی مترصد ضربه زدن به ما هستند و نباید از توطئه آنان غافل شویم.

فرمانده نیروی انتظامی با تشریح شخصیت علمی و انقلابی شهید "فخری زاده"، به پیام مقام معظم رهبری در پی شهادت این شهید دانشمند اشاره و بیان کرد: قطعا مطابق فرمایش معظم له، عاملان شهادت این دانشمند فرزانه به سزای اعمالشان خواهند رسید و ما در تداوم مسیر شهدا مصمم‌تر خواهیم بود.

وی با بیان اینکه بدانیم که دشمن از هر خلائی برای ضربه زدن به ما استفاده می‌کند، خاطر نشان کرد: باید از سرمایه‌های این نظام و انقلاب اسلامی صیانت کنیم و از توطئه‌های معاندان و دشمنان غافل نشویم.

ورود نیروی انتظامی با تمام توان به میدان مقابله با ویروس کرونا

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور در ادامه بررسی آخرین وضعیت‌های ماموریتی ناجا را محور اول شور عمومی فرماندهی اعلام و اظهار کرد: از این فرصت استفاده کرده و از زحمات و اقدامات همه همکارانم در این ایام تشکر و قدردانی می‌کنم؛ از زمان شیوع ویروس کرونا در کشور، نیروی انتظامی با تمام توان وارد میدان مقابله و پیشگیری از این ویروس منحوس شد و ضمن اجرای ماموریت‌های ذاتی خود، ماموریت‌هایی را که به واسطه شیوع ویروس کرونا برای نیروی انتظامی نیز تعریف شد، به درستی و با تمام توان و قوا دنبال و اجرایی کرد.

سردار اشتری با اشاره به اعمال محدودیت‌های جدید همزمان با دور جدیدی از شیوع ویروس کرونا خاطر نشان کرد: از هفته گذشته (اول آذرماه) که محدودیت‌های جدیدی جهت مقابله با این ویروس منحوس و قطع زنجیره بیماری کرونا آغاز شد، پلیس نیز با تمام توان و قوا وارد میدان عمل شد، به طوری که ضمن اعمال محدودیت‌های ترافیکی به نوعی به اجرای سایر مصوبات ستاد ملی کرونا نیز نظارت دارد.

وی با اشاره به حضور مدوام در جلسات ستاد ملی مقابله با کرونا و پیگیری مصوبات مربوطه یادآور شد: امروز به واسطه حضورم در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا، به بخشی از تلاش و زحمات همکارانم و نقش اثرگذار آنان در مقابله با ویروس منحوس کرونا اشاره کردم؛ در واقع نیروی انتظامی عهده دار اجرای بخش اعظمی از مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا است.

سردار اشتری با بیان اینکه با تمام توان در کنار مدافعان سلامت و کادر درمانی هستیم، خاطر نشان کرد: قدردان زحمات کادر پزشکی و درمانی کشور در این ایام می‌باشیم و تا ریشه کن شدن این ویروس منحوس و قطع زنجیره‌ای بیماری به مردم خدمت و مجاهدانه پای کار هستیم و ان شاء الله آماده‌تر از همیشه ماموریت‌ها را دنبال و اجرایی می‌کنیم.

وی در بخش پایانی سخنان خود ضمن قدردانی مجدد از تلاش شبانه روزی سبزپوشان نیروی انتظامی، بر لزوم صیانت از سلامت کارکنان تأکید و بیان کرد: همکاران اجرا و انجام ماموریت‌ها را با رعایت دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی دنبال کنند.

گفتنی است، سردار "حسین اشتری" فرمانده نیروی انتظامی در بخش اول سخنان خود در "شور عمومی فرماندهی" به برخی انتصابات جدید اشاره کرد.