تأکید شهردار تهران بر مناسب‌سازی معابر برای تردد معلولان

پیروز حناچی در حاشیه بازدید از نمایشگاه « تهران از منظر هنرمندان» درباره این نمایشگاه گفت‌: هنر یکی از بهترین ابزارهایی است که می‌توان درباره مسائل مختلف از آن بهره برد و همکاران من مسائل شهری را با هنرمندان مطرح کردند و آنها با نگاه متفاوت خودشان مسائل شهری را مورد بررسی قرار دادند.

وی افزود: برخی ارائه‌ها که در این نمایشگاه وجود داشت گزنده بود، به هر حال هنرمندان نسبت به خیلی از موضوعات و مسائل شهر مانند سایر مردم حساس هستند مسائلی مانند کودکان کار، زباله گرد و امنیت زنان که در این نمایشگاه مطرح شده بود. هنر می‌تواند جریان اجتماعی ایجاد کند و حس مشترک به وجود بیاورد امیدوارم همکاران من این آثار را در جلد های مختلف منتشر کنند.

شهردار شهردار تهران درباره انتخاب او به عنوان نایب رئیس سازمان مترو پلیس گفت: این سازمان به هر صورت یکی از سازمان‌های جهانی در موضوع کلانشهرهاست و از آنجا که بیشتر مشکلات کلانشهرها شبیه هم است، امیدوارم بتوانیم کارهای مثبتی در این راه انجام دهیم.همفکری و مشارکت اجتماعی در این زمینه در سازمان‌هایی مانند متروپلیس منجر به ارتقای زندگی شهری در کلانشهرها می‌شوند.

شهردار تهران درباره مناسب سازی معابر شهری برای معلولان با توجه به این که  سیزدهم آذر روز معلولان است نیز گفت: در دوره مدیریت جدید شهری به این مسئله توجه بسیاری شد که تا جای ممکن معابر شهری و ناوگان حمل و نقل عمومی برای استفاده معلولان و آنهایی که به هر دلیلی امکان حرکت به صورت عادی را ندارند، مناسب‌سازی شود هر چند در این زمینه هنوز کار بسیاری باید انجام شود.