کاهش نرخ بیکاری در تهران

انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در جلسه بررسی وضعیت امنیت استان تهران که با حضور سردار اشتری فرمانده ناجا در ستاد فرماندهی انتظامی شرق تهران مستقر در ورامین برگزار شد اظهار کرد: اگر اعتقاد داریم که بستر همه پیشرفت‌ها و دسترسی به زندگی خوب شهروندی در سایه امنیت فراهم می‌شود، باید بیش از گذشته به نیروی انتظامی توجه کرد و این نیروی خدوم را تقویت کرد.

وی گفت: امروز به واسطه تلاش مسوولان ۱۰ هکتار زمین در جوادآباد، ۶ هکتار زمین در شهر ورامین و ۲.۵ هکتار زمین برای استقرار ستاد و یگان ویژه نیروی انتظامی شرق در نظر گرفته شده است که این امر با استقرار یگان ویژه در شهر ورامین که از ظرفیت و اهمیت ویژه‌ای در استان تهران برخوردار است، تکمیل می‌شود.

استاندار تهران بیان کرد: با توجه به تنوع قومیتی و تراکم بالای جمعیت و نیز حضور اتباع در استان تهران، نیاز است تا مؤلفه‌های ارتقاء امنیت و آرامش استان تقویت شده و با سرمایه گذاری مناسب، شرایط ایجاد و حفظ امنیت پایدار را فراهم کرد.

محسنی بندپی امنیت را زیرساخت مهم سرمایه گذاری بخش خصوصی اعلام کرد و افزود: اگر نرخ بیکاری در تابستان امسال به هفت درصد در استان تهران کاهش یافت، این نتیجه نقش‌آفرینی نیروی انتظامی در تأمین امنیت و جلب اعتماد سرمایه‌گذاران بخش خصوصی است.