پیام تسلیت انجمن اسلامی پزشکان در پی درگذشت آیت الله مصباح یزدی

انجمن اسلامی پزشکان ایران در پیامی درگذشت آیت الله مصباح یزدی را تسلیت گفت.در این پیام آمده است:

در سالگرد شهادت جانسوز علمدار رهبری حاج قاسم سلیمانی، به سوگ عمار رهبری حضرت آیت الله مصباح یزدی نشستیم. درگذشت علامه مصباح که عمر خود را صرف مجاهدت و روشنگری حقایق و بصیرت افزایی ملت نمودند و با تربیت شاگردانی نخبه و فاضل خدمتی کم نظیر به اسلام و انقلاب نمودند را به محضر مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید، علما و همه ی علاقمندان به انقلاب و اسلام تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال برای ایشان علو درجات را آرزومندیم.

بی تردید اقدامات آن عالم وارسته در تربیت و رشد فکری نسل جوان در طرح هایی همچون طرح ولایت، ایشان را همچون خاری در چشم دشمن قرار داده بود و قطعا انقلاب و نظام اسلامی تا سالهای طولانی در آینده از خدمات ایشان بهره مند خواهد بود.

بی مهری های سیاسی جریانات غربگرا همسو با تخریب‌های دشمنان امریکایی-صهیونیستی علیه ایشان طی سال‌های اخیر اجر زحمات ایشان را بالاتر برد و عزت آن مرد خدا را نزد پروردگار متعال بیشتر کرد.

انجمن اسلامی پزشکان ضمن تسلیت مجدد این ضایعه ی بزرگ از خداوند متعال مسئلت می نماید که راه ایشان در تربیت شاگردان و نخبگان مبلغ و پژوهشگر و دانشمندان سخنور با قدرت بیشتر ادامه یابد و به کوری چشم دشمنان چراغی که ایشان روشن کردند هرروز روشن تر و نورانی تر از قبل به اندیشه های جوانان انقلابی نور و هدایت ببخشد.