تمدید مهلت ثبت نام در آزمون استخدامی وزارت بهداشت تا ۲۵ دی

فاطمه زرین آمیزی ، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور درباره آخرین مهلت برگزاری آزمون استخدامی وزارت بهداشت اظهار کرد: ثبت‌نام و شرکت در آزمون استخدامی دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی - درمانی وزارت بهداشت از روز دوشنبه، ۱۵ دی از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آغاز شد.

سخنگوی سازمان سنجش بیان کرد: پیش از این مقرر بود مهلت ثبت نام این آزمون امروز (یکشنبه، ۲۱ دی) به پایان برسد؛ که به منظور مساعدت با داوطلبانی که موفق نشده بودند در این آزمون ثبت نام کنند و علاوه بر این اعمال اصلاحات در دفترچه ثبت نام این مهلت تمدید شد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش افزود: با توجه به اعلام وزارت بهداشت مبنی بر اصلاحات و شغل محل‌های جدید مربوط به دفترچه راهنما، ترتیبی اتخاذ شد که داوطلبان بتوانند تا پایان روز پنج‌شنبه، ۲۵ دی نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

زرین آمیزی ادامه داد: دفترچه راهنمای ثبت‌نام در آزمون مذکور و اصلاحات اعمال شده از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قابل دسترس است.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش افزود: ثبت نام متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی - درمانی سال ۱۳۹۹ به صورت کاملا اینترنتی انجام می‌شود.

زرین آمیزی گفت: بر اساس آخرین آمار تا امروز (یکشنبه، ۲۱ دی) تعداد ۶۷ هزار و ۳۱۵ نفر در این آزمون ثبت نام کرده اند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش ادامه داد: با توجه به مجوز‌های اخذ شده از سوی وزارت بهداشت در خصوص افزایش ظرفیت استخدامی، داوطلبان لازم است اصلاحیات دفترچه را مشاهده کنند.

زرین آمیزی گفت: باتوجه به اصلاحات اعلام شده مقرر شد امکان ویرایش اطلاعات برای متقاضیان ایجاد شود. آن دسته از متقاضیانی که قبلا نسبت به ثبت نام اقدام کرده اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ ۲۵ دی، نسبت به ویرایش کد رشته محل انتخابی خود اقدام کنند. مهلت اعلام شده به هیچ وجه قابل تمدید نیست؛ لذا ضرورت دارد متقاضیان در زمان تعیین شده نسبت به ثبت نام و یا ویرایش اقدام کنند.